Власниця ресторану в Затоці, де відбувся мовний скандал, перепросила і пояснила букву Z в назві закладу
Власниця ресторану Burger Z у Затоці на Одещині перепросила через ситуацію, коли в її закладі відмовилися обслуговувати дівчину українською мовою. Вона також пообіцяла зробити ребрендинг ресторану.
Про це жінка сказала одеському активісту Дем’яну Ганулу, який опублікував відео з її вибаченнями.
Ситуацію вона назвала «непорозумінням» та пообіцяла, що такого більше не повториться, адже, за її словами, в закладі поважають українську мову та Україну.
Власниця також наголосила, що в закладі зроблять ребрендинг, щоб прибрати символ Z із його назви. Активіст, який опублікував відео із жінкою, додав, що буква Z у назві означає Затоку, а сам ресторан зареєстрували ще у 2017 році, тому «тут немає жодної проросійської позиції».
Що передувало?
У ресторані Burger Z, що в місті Затока на Одещині, жінку відмовилися обслуговувати українською мовою і вигнали з закладу. За словами потерпілої, в ресторані лунала російськомовна музика, а меню, написане вручну, також було російською.
Під час розмови з власником той «агресивно захищав російську мову» і, за словами жінки, заявив, що йому «начхати на ваші закони» щодо української мови.
Представниця мовного омбудсмена Тараса Кременя Ярослава Вітко-Присяжнюк заявила, що особисто розмовляла з потерпілою жінкою та правоохоронцями Одещини, які повторно навідалися до закладу та зустрілися з власниками.
За фактом скарги жінки мовний омбудсмен наказав розпочати заходи державного контролю щодо дотримання мовного закону з боку власниці ресторану в Затоці.
- Поділитися: