«Військові не мають вигадувати креативи»: в «Азові» пояснили, чому змінили рекламу рекрутингу

Заступник командира 12 бригади спеціального призначення «Азов» Святослав Паламар вважає, що українські військові не повинні вигадувати креативні реклами та просити про допомогу. Тому в новій рекламній кампанії рекрутингу «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст без зайвого пафосу».
Про це повідомив Святослав Паламар.
Він нагадав, що рекрутинг в «Азові» діє вже понад 7 років. За цей час полк випробував багато методів реклами: яскраві банери, професійні фотосесії та емоційні відео.
На думку військовослужбовця, жодні «креативи» не змусять людину ризикнути життям, і це рішення може «прийти лише зсередини».
«Сьогодні, коли кожен метр українських міст заповнений патріотичними закликами, а стрічки соцмереж рясніють кадрами з передової, ми втрачаємо здатність бачити головне. Наша країна балансує на межі виживання, наші побратими потребують ротації, а фронту необхідне підкріплення — час відкинути маркетингові хитрощі!» — наголосив Святослав Паламар.
Тому в новій рекламній кампанії «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст. Без картинок. Без спецефектів. Без зайвого пафосу».
«Військові втомились воювати й паралельно думати, як переконати співгромадян захищати власну землю. Військові не мають просити про допомогу. Не мають вигадувати креативи, щоб достукатись до твого сумління. Не мають змагатися за твою увагу з рекламою кави чи нового телешоу», — зазначив Паламар.
Тому він наголосив: «Важливі дії, а не слогани!».
Рекрутинг до ЗСУ
У листопаді 2023 року Міністерство оборони почало рекрутинговий проєкт. Він дозволяє людині обрати конкретний підрозділ та визначену посаду, де її цивільний досвід буде найкориснішим. З Міноборони також співпрацюють чотири сервіси, де розміщують вакансії: Olx.ua, Lobby X, Work.ua та robota.ua.
Найперший рекрутинговий центр відкрили у Львові в лютому 2024-го. У травні-червні середньомісячний показник залучення добровольців збільшився у 3,5 раза, якщо порівняти з 2022 та 2023 роками. За другий квартал року в рекрутингові центри звернулися понад 10 тисяч людей.
Водночас рекрутинг не замінює мобілізацію. Ще в березні у Міноборони заявляли про потребу в мобілізації 400-500 тисяч людей — ця кількість може змінюватися залежно від розвитку бойових дій.
Міністр оборони Рустем Умєров заявляв, що в міністерстві мають пропозиції щодо реформування системи мобілізації, щоб відходити від «болючих питань» «бусифікації».
А головнокомандувач Збройних сил України Олександр Сирський поставив кожному командирові бригади завдання створити штатний підрозділ рекрутингу, щоб покращити організацію та супроводження заходів вербування добровольців.
- Поділитися: