«Військові не мають вигадувати креативи»: в «Азові» пояснили, чому змінили рекламу рекрутингу

«Азов» запустив нову рекламну кампанію рекрутингу
«Азов» запустив нову рекламну кампанію рекрутингуFacebook / Святослав Паламар

Заступник командира 12 бригади спеціального призначення «Азов» Святослав Паламар вважає, що українські військові не повинні вигадувати креативні реклами та просити про допомогу. Тому в новій рекламній кампанії рекрутингу «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст без зайвого пафосу».

Про це повідомив Святослав Паламар.

Він нагадав, що рекрутинг в «Азові» діє вже понад 7 років. За цей час полк випробував багато методів реклами: яскраві банери, професійні фотосесії та емоційні відео.

На думку військовослужбовця, жодні «креативи» не змусять людину ризикнути життям, і це рішення може «прийти лише зсередини».

«Сьогодні, коли кожен метр українських міст заповнений патріотичними закликами, а стрічки соцмереж рясніють кадрами з передової, ми втрачаємо здатність бачити головне. Наша країна балансує на межі виживання, наші побратими потребують ротації, а фронту необхідне підкріплення — час відкинути маркетингові хитрощі!» — наголосив Святослав Паламар.

Тому в новій рекламній кампанії «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст. Без картинок. Без спецефектів. Без зайвого пафосу».

«Військові втомились воювати й паралельно думати, як переконати співгромадян захищати власну землю. Військові не мають просити про допомогу. Не мають вигадувати креативи, щоб достукатись до твого сумління. Не мають змагатися за твою увагу з рекламою кави чи нового телешоу», — зазначив Паламар.

Тому він наголосив: «Важливі дії, а не слогани!».

Рекрутинг до ЗСУ

У листопаді 2023 року Міністерство оборони почало рекрутинговий проєкт. Він дозволяє людині обрати конкретний підрозділ та визначену посаду, де її цивільний досвід буде найкориснішим. З Міноборони також співпрацюють чотири сервіси, де розміщують вакансії: Olx.uaLobby XWork.ua та robota.ua.

Найперший рекрутинговий центр відкрили у Львові в лютому 2024-го. У травні-червні середньомісячний показник залучення добровольців збільшився у 3,5 раза, якщо порівняти з 2022 та 2023 роками. За другий квартал року в рекрутингові центри звернулися понад 10 тисяч людей.

Водночас рекрутинг не замінює мобілізацію. Ще в березні у Міноборони заявляли про потребу в мобілізації 400-500 тисяч людей — ця кількість може змінюватися залежно від розвитку бойових дій.

Міністр оборони Рустем Умєров заявляв, що в міністерстві мають пропозиції щодо реформування системи мобілізації, щоб відходити від «болючих питань» «бусифікації».

А головнокомандувач Збройних сил України Олександр Сирський поставив кожному командирові бригади завдання створити штатний підрозділ рекрутингу, щоб покращити організацію та супроводження заходів вербування добровольців.