«Укрзалізниця»: У піковий сезон на одне місце припадає 5-8 охочих пасажирів

Ілюстративне фото
Ілюстративне фото«Укрзалізниця»

Попит на квитки «Укрзалізниці» за багатьма популярними напрямками продовжує суттєво перевищувати пропозицію: на одне місце припадає 5-8 охочих.

Про це повідомили в УЗ.

Лише за один тиждень, з 4 по 10 серпня, «Укрзалізниця» перевезла 637 800 пасажирів. У компанії кажуть, що працюють в «умовах найінтенсивнішого серпневого періоду пасажирських перевезень».

Головною причиною дефіциту місць називають скорочення парку вагонів, яке перевищує темпи його поповнення.

«Наш рухомий склад застаріває, руйнується ворожими обстрілами та досягає граничних термінів експлуатації, за якими потребує дороговартісного ремонту», — пояснили в УЗ.

У компанії стверджують, що завдяки оптимізації використання наявного рухомого складу змогли збільшити кількість перевезених пасажирів одним вагоном, якщо порівнювати з минулим роком. Окрім того, для збільшення кількості місць закликають до стабільного фінансування, зокрема державного та з місцевих бюджетів.

Чому немає квитків на потяги?

З початку літа, на яке традиційно припадає пік подорожей залізницею, пасажири «Укрзалізниці» масово скаржилися на те, що квитки на популярні напрямки зникають одразу ж після відкриття продажу. А в деяких Telegram-каналах з’являються пропозиції викупити їх у 2–3 рази дорожче.

У компанії наголосили, що заблокували вже понад 2,8 тисячі акаунтів за порушення правил купівлі. Міжнародні квитки можна купити лише шляхом валідації через «Дію». Компанія-перевізник хоче впровадити таку практику і на популярні внутрішні рейси.

Також «Укрзалізниця» оголосила про посилення контролю документів під час посадки пасажирів. На станціях вибірково працюватимуть групи воєнізованої охорони. Платформа OLX також блокує шахраїв, які намагаються перепродавати квитки.

На пік сезону УЗ призначає додаткові рейси та заявила про «оптимізацію кожного вагона».