«ПриватБанк» пропонує покрити лікування й протезування ветерану без кінцівок, який не міг отримати банківську картку

20-річний ветеран, якому відмовили у відновленні картки
20-річний ветеран, якому відмовили у відновленні карткиFacebook / Олена Толкачова

«ПриватБанк» пропонує покрити лікування й протезування 20-річному ветерану без кінцівок, який не зміг отримати банківську картку, бо мав потримати її біля обличчя для оформлення.

Про це повідомила пресслужба «ПриватБанку».

«Історія з неналежним наданням послуг ветерану неприпустима. У ній не було проявлено тієї уваги, людяності й відповідальності, які мають бути безумовними, особливо у ставленні до військових і ветеранів, які б не були норми й регуляції. Ми просимо вибачення. […] Якщо ветеран погодиться прийняти нашу допомогу, ми покриємо йому лікування, протезування та надамо всю необхідну підтримку», — зазначили в банку.

Там запевнили, що робитимуть усе можливе, щоб подібне ніколи більше не повторилося: проводять ревізію внутрішніх процедур, тримають контакт із Нацбанком, «аби така ситуація більше не ставалася ніде», проводять повторне навчання для працівників тощо.

Раніше голова Національного банку України Андрій Пишний заявив, що доставить ветерану картку особисто «із вибаченням від усіх нас».

Про що йдеться?

Напередодні стало відомо, що 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки, не міг відновити втрачену в бою картку «ПриватБанку», на яку мають надійти державні виплати.

Командирка патронатної служби полку «Азов» Олена Толкачова розповіла, що менеджер банку попросив ветерана без рук потримати картку біля обличчя для фото. Тримати картку іншій людині не дозволили, а як єдину «альтернативу» запропонували оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора.

«Людина, яка втратила на війні руки й ноги, не може отримати свої гроші, бо не має рук. Соромно було комусь? Шукали рішення? Проявили людяність? Ні. Процедури важливіші за людину, яка за них воювала. Поранений вирішив чекати на протез руки. Місяці. Можливо, рік. Без грошей, які держава йому винна», — написала Толкачова.

Цей інцидент викликав хвилю обурення в соцмережах. У коментарі hromadske «ПриватБанк» назвав ситуацію «неприпустимою» і запевнив, що особисто забезпечить доставлення всіх необхідних банківських карток клієнту в найкоротші терміни.