Нідерландський McDonald's видалив ШІ-рекламу після шквалу хейту

Мережа швидкого харчування McDonald's в Нідерландах видалила різдвяну рекламу, створену за допомогою штучного інтелекту, після того, як її розкритикували в інтернеті.
Про це пише BBC.
45-секундна реклама під назвою «Найжахливіший час року» показує сценки різдвяного хаосу з натяком, що цей час краще провести в ресторані McDonald's.
Рекламу створили за допомогою генеративного ШІ та опублікували на YouTube-каналі McDonald's Netherlands 6 грудня. Нині вона видалена з ресурсів McDonald's, проте користувачі соцмереж встигли її завантажити.
У коментарі для BBC представники McDonald's Netherlands сказали, що відео мало «відобразити стресові моменти, які можуть трапитися під час свят».
Однак реклама, згенерована ШІ, викликала шквал критики в соціальних мережах. Дехто скаржився на «моторошних» персонажів, інші — на поганий монтаж з купи уривків.
«Ця реклама зруйнувала мій різдвяний дух», — сказав один користувач. Глядачі називали ролик «лячним», «ненависним» і «несприйнятним».
Мелані Брідж, виконавча директорка Sweetshop Films — компанії, що створила цю рекламу, — стала на захист використання штучного інтелекту. За її словами, виробничий процес тривав «сім тижнів», протягом яких команда «майже не спала» та створила «тисячі дублів, а потім надала їм форми під час монтажу, як це робили б у будь-якому високоякісному виробництві».
«Це ніколи не про заміну людської майстерності, це про розширення інструментарію. Візія, смак, лідерство […] — це завжди залишатиметься людським», — написала вона в LinkedIn.
McDonald's вже не перший рік намагається користуватися ШІ у своїй роботі. Раніше вони тестували штучний інтелект на касах McDrive у деяких закладах Сполучених Штатів.
Авторка: Карина Антіпова
Над текстом працювали:
- Поділитися:
