У «Дії» анонсували 6 нових послуг — від дозволів на зброю до скарг на зв’язок
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував запуск 6 нових послуг у «Дії».
Про це він розповів у колонці для сайту «24 Каналу».
Так, Мінцифри спільно з Міністерством внутрішніх справ працюють над тим, щоб у «Дії» відображалися дозволи на зброю та була можливість замовити витяг з Єдиного реєстру зброї. Цей реєстр працює вже понад рік. З часом ця інформація з реєстру буде відображатися в «Дії».
Також у «Дії» запустять мультишеринг документів. Зараз українці можуть поширювати через застосунок копії цифрових документів у форматі PDF і метаданих JSON. Тепер команда працює над тим, щоб можна було відправляти також копії довідок ОК-5, ОК-7 за один раз у кілька дій.
Зазначимо, довідки Довідка ОК-5 містить дані щодо суми заробітку для обчислення пенсії, визначення страхового стажу, сплати страхових внесків. На підставі цієї довідки застрахована особа отримує інформацію щодо набутого страхового стажу та заробітної плати, яка буде врахована під час призначення пенсії.ОК-5 та Довідка ОК-7 містить відомості про суми зарплати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок, та страховий стаж за період із 2011 року. Зазвичай довідку ОК-7 використовують для визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги по безробіттю тощо.ОК-7 — це індивідуальні дані про застраховану людину з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Повідомлення про проблеми зі зв’язком через «Дію». Для цього потрібно буде просто поставити точку на карті, навіть якщо ви офлайн. Після вашої появи в онлайні інформацію про проблеми зі зв’язком отримає регулятор зв’язку. Далі він аналізуватиме фідбек і вирішуватиме, де потрібно перевірити та покращити якість зв’язку.
«Дія.Підпис» буде доступний для юридичних осіб. За словами Федорова, це найпростіша і найбезпечніша версія електронного підпису, а загалом українці вже скористалися «Дія.Підписом» понад 48 мільйонів разів. Доступ цього сервісу і для юридичних осіб «відкриє нові можливості для бізнесу, значно спростить і прискорить роботу установ та компаній», зазначає міністр.
Цифровізацію сервісів для бізнесу опрацьовують спільно з Мінекономіки. У планах — можливість отримати висновок, який дає право продовжити граничний строк розрахунків за операціями з експорту та імпорту. Також уряд працюватиме над цифровізацією ліцензії на провадження туроператорської діяльності; ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення тощо.
«еАкциз» — Федоров зазначає, що через тіньовий ринок алкоголю і тютюнових виробів держава щорічно втрачає понад 30 мільярдів гривень, а люди отримують контрафактну продукцію. Щоб зробити ринок прозорим, уряд працює над «еАкцизом».