Facebook зобов’язав замовників політичної реклами у Британії розкривати особистість
Соцмережа Facebook зобов’язала замовників політичної реклами у Британії надавати у відкритому доступі інформацію про себе. Такі нововведення запровадили для боротьби з дезінформацією.
Компанія заявила, що вся інформація про замовників реклами буде архівуватися на 7 років у відкритій для громадськості базі даних. Користувачі соцмережі матимуть змогу побачити, хто платить за конкретне рекламне повідомлення.
Крім того, Facebook тепер вимагає від замовників поміщати на свою політичну рекламу письмову відмову від відповідальності.
«Хоч більшість рекламодавців в Facebook — перевірені організації, нам відомо, що є люди, які намагаються зловживати нашою платформою. Ми розраховуємо запобігти цим зловживанням надаючи користувачам можливість перевіряти хто ж замовив цю рекламу», — заявили в компанії.
Facebook уже запровадив подібну систему для політичної реклами в Сполучених Штатах. З травня 2018 року замовники реклами мають авторизовуватись за допомогою офіційних ідентифікаційних даних і публічно розкривати особистість замовника оголошення.
Нагадаємо, Facebook видалив понад 66 акаунтів російської компанії SocialDataHub, яку соцмережа звинуватила в неправомірному зборі даних користувачів.
Соціальна мережа Facebook пропонує політичним кандидатам та їхнім кампаніям нові посилені інструменти захисту від хакерів в очікуванні виборів до Конгресу США, які відбудуться у листопаді.
Також, компанія видалила 559 сторінок та 251 акаунтів, які викликали підозри перед майбутніми проміжними виборами у США.
/Лев Коротаєвський