Антимонопольний комітет викрив змову на будівництві Подільського мосту у Києві

Антимонопольний комітет (АМКУ) викрив змову між двома компаніями під час участі у тендерах з виконання проєктних та вишукувальних робіт під час будівництва Подільського—Воскресенського мосту у Києві.

Про це повідомила пресслужба АМКУ.

Так, під час розгляду справи було встановлено, що ТОВ «ФОРМА» та ТОВ «ІБК "УКРБУД"» погоджували свої дії. Зокрема, вони використовували спільні ІР-адреси для керування рахунками й для звітності до органів Державної податкової служби, синхронно діяли під час отримання банківських гарантій тощо.

З огляду на ці факти в АМКУ визнали компанії порушниками законодавства про захист економічної конкуренції. За кожне вчинене порушення їх оштрафували, а також заборонили їм брати участь у торгах протягом трьох років.

Про який міст ідеться?

Подільсько-Воскресенський міст має з’єднати Поділ із лівобережними районами, зокрема Воскресенкою і Троєщиною.

Проте лише в листопаді 2020 року стало відомо, що перша черга автомобільного руху цим мостом вийде на Русанівські сади. Тобто на першому етапі мешканцям Вигурівщини-Троєщини необхідно буде переїхати через залізницю Броварським проспектом і зробити довгий об'їзд, щоби потрапити на Подільсько-Воскресенський міст.

Мостом також має проходити нова, четверта гілка метро — Подільсько-Вигурівська. Першою її ділянкою має стати станція «Подільська» (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка») — до станції «Райдужна», де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку. Збудувати її хочуть до 2025 року. Після цього гілку планують розширювати.

Конструкцію фактично почали будувати з 2003 року, але ніяк не введуть в експлуатацію. У лютому 2021 року міський голова Києва Віталій Кличко заявляв, що Подільсько-Воскресенський міст відкриють до літа. Але міст будують і досі.