Австралія запустила туристичну рекламну кампанію для британців, що втомилися від Brexit

Агентство з розвитку туризму Австралії запустило масштабну рекламну кампанію, в якій закликає приїжджати до країни британців, які втомилися від Brexit.

Трихвилинний музичний відеоролик під назвою «Matesong» (приблизно перекладається як «Пісня товаришів») викладено на офіційному YouTube-каналі Australia. У ньому знялися відома австралійська попспівачка Кайлі Міноуґ та комік Адам Гілс, а також інші популярні у Великій Британії австралійці.

У ролику Міноуґ та Гілс співають про переваги Австралії як місця життя: там є милі сумчасті тварини, як-от короткохвостий кенгуру, пляжі з білого піску (на одному з них — Сендрінґемі — й знімалася частина відео) та люди, які розмовляють такою ж мовою «за винятком голосних».

На те, що цільова аудиторія ролика — це британці, вказують численні рядки пісні: зокрема, там співається, що «Торговельні угоди — це жах якийсь, / О, дивіться — кенгуру маленький он з’явивсь! / І це те, що треба вам». Це відсилка до необхідності укладання британцями нової торговельної угоди з ЄС після 31 січня 2020 року.

Також автори ролика запевняють, що «Вас Австралія вся любить / І вас тут ніхто не судить», а австралійці для британців — це «надійні друзі / І в радості, і в тузі».

Як повідомляє The Guardian, ролик вартістю 15 мільйонів доларів виготовила компанія M&C Saatchi.