Автор статті про висвітлення діяльності Порошенка заявив, що його джерело — надійне
Людина, яка передала виданню Kyiv Post документ щодо діяльності п'ятого президента Петра Порошенка, має доступ до Адміністрації президента і Офісу президента. У документі йдеться про нібито регулярні платежі оточенням ексглави держави ЗМІ та блогерам для позитивного висвітлення своєї діяльності.
Про це в етері «Нині вже» на hromadske розповів автор матеріалу на Kyiv Post, журналіст Олексій Сорокін.
«Людина, яка передала ці документи і входила до Адміністрації попереднього президента і чинного, не має конфлікту з жодним з президентів», — сказав журналіст.
Він уточнив, що перевірив ці документи на вірогідність і не вірить, що вони можуть бути підроблені.
«Ці документи перевірені, і ми обдзвонювали всіх, і все, що там зазначено, воно збігається. Тобто це мала б бути титанічна праця з підробки цих документів, я вважаю, що це неможливо», — йдеться у повідомленні.
Водночас колишній завідувач відділу головного департаменту інформаційної політики Адміністрації президента Володимир Горковенко переконаний, що нібито знайдені у його кабінеті документи з медіастратегією Петра Порошенка — фейкові.
Він вважає, що їх міг поширити його наступник — чинний заступник глави Офісу президента Кирило Тимошенко.
«Це людина, яка керує медійним напрямком. Хто дав йому вказівку? Не знаю. Чомусь ці документи не виникли одразу після того, як я пішов? Було б логічно», — відповів Горковенко, додавши, що лише припускає це.
Напередодні видання Kyiv Post із посиланням на документи, які опинилися у їх розпорядженні, повідомили, що оточення п’ятого президента України Петра Порошенка регулярно платило ЗМІ та блогерам для позитивного висвітлення своєї діяльності та дискредитації політичних опонентів.
Документи — неофіційну медіастратегію Порошенка — було начебто знайдено в кабінеті Володимира Горковенка, колишнього завідувача відділу головного департаменту інформаційної політики Адміністрації президента. Видання стверджує, що отримав їх у середині листопада.
У документах описуються неофіційні інформаційні кампанії, які АП організовувала у 2015-2016 році, зокрема бюджети на розміщення замовних повідомлень на українських телеканалах, радіостанціях, друкованих виданнях і вебсайтах.
Окрім того, з документів випливає, що оточення Порошенка намагалося заручитися підтримкою політичних експертів для поширення вигідних щодо п’ятого президента меседжів.
Водночас у Порошенка цю інформацію спростували.