«Повна маячна»: у Порошенка заперечують, що оточення експрезидента платило за позитивне висвітлення своєї діяльності

Колишній завідувач відділу головного департаменту інформаційної політики Адміністрації президента Володимир Горковенко переконаний, що нібито знайдені у його кабінеті документи з медіастратегією Петра Порошенка — фейкові.

Про це він сказав у коментарі hromadske.

«Це маячня, вибачайте. Уявіть: документ 2015 року, а чому не 2019-го? Там, напевне, могли знайти більш цікаві документи. А тут знайшли документ 2015-го, ще й аж через пів року після того, як я залишив кабінет», — зазначив Горковенко.

Він уточнив, що завжди готував документи українською мовою, а нібито знайдений у його кабінеті документ — написаний російською.

«Це в Офісі Зеленського дуже погано мене знають і, напевно, не проконсультувалися з людьми, які мене знають. Я україномовна людина, мої документи й навіть папірці написані українською мовою», — пояснив Горковенко.

Ексочільник відділу комунікації Порошенка також наголосив, що на цьому документі немає його підпису.

«Відкриваємо цей Kyiv Post, дивимося, чи є на ньому прізвище чи підпис Горковенка, відбиток пальця, руки, ноги — нічого. Такі документи, вибачайте, я можу накліпати тонами», — зазначив він.

Напередодні видання Kyiv Post із посиланням на документи, які опинилися у їх розпорядженні, повідомили, що оточення п’ятого президента України Петра Порошенка регулярно платило ЗМІ та блогерам для позитивного висвітлення своєї діяльності та дискредитації політичних опонентів.

Документи — неофіційну медіастратегію Порошенка — було начебто знайдено в кабінеті Володимира Горковенка, колишнього завідувача відділу головного департаменту інформаційної політики Адміністрації президента. Видання стверджує, що отримав їх у середині листопада.

У документах описуються неофіційні інформаційні кампанії, які АП організовувала у 2015-2016 році, зокрема бюджети на розміщення замовних повідомлень на українських телеканалах, радіостанціях, друкованих виданнях і вебсайтах.

Окрім того, з документів випливає, що оточення Порошенка намагалося заручитися підтримкою політичних експертів для поширення вигідних щодо п’ятого президента меседжів.