Британська авіакомпанія EasyJet повідомила про викрадення даних близько 9 млн клієнтів
Унаслідок кібератаки на британську компанію EasyJet зловмисники отримали доступ до електронного листування й історії подорожей приблизно 9 мільйонів клієнтів, а також даних кредитних карток понад 2000 із них.
Як повідомила компанія на своєму сайті, атака відбулася ще наприкінці січня 2020 року, одна відомо про неї стало лише зараз.
Наразі EasyJet зв’язується з усіма постраждалими від кіберінциденту. У компанії обіцяють, що до 26 травня всі, кого так чи інакше стосується викрадення даних, будуть про це поінформовані.
Водночас там стверджують, що особисті дані клієнтів, як-от паспортні дані, до зловмисників не потрапили. Також немає свідчень того, що було викрадено дані про більше ніж дві з лишком тисячі кредитних карток. Хто стоїть за кібератакою — наразі невідомо.
Розслідуванням інциденту наразі займається Національний центр кібербезпеки Великої Британії.
Раніше EasyJet уже повідомляв про менш масштабний витік даних у квітні 2020 року. Подальше його розслідування і призвело до сьогоднішньої заяви, пояснюють у компанії.
Як зазначає Reuters, під час пандемії коронавірусу гакери по всьому активізували свою діяльність, отримуючи доступ до особистих даних людей. Цьому сприяє й те, що все більше людей покладаються на онлайнсервіси, оскільки працюють із дому.
На тлі оголошення про кібератаку ціна акцій EasyJet впала на 3%.