Етап передвиборчої агітації дав більше прикладів для роздумів ніж дні голосування — ОПОРА

Етап передвиборчої агітації під час виборів перзидента України дав більше прикладів для роздумів ніж дні голосування, 31 березня та 21 квітня, вважає аналітик Громадянської мережі ОПОРА Олександр Клюжев.

Так думку він висловив в ефірі марафону на Громадському.

«Ми відзначали достатньо спокійний характер перебігу голосування. Не без інцидентів… У нас менше на цих виборах, з точки зору дня повторного голосування, було інцидентів пов’язаних із видачею чи спробою отримання бюлетенів без належних документів, за інших осіб. Менша кількість порушень під час збереження таємниці голосування. Тобто в цілому в дні голосування картина прийнятна, але з точки зору перебігу агітації, джерел фінансування, словживання адміністративними ресурсами», — наголосив аналітик ОПОРИ.

За словами Клюжева, це дає «великий простір для подальшої роботи, щоб не допускати такі недотримання стандартів виборів».

Нагадаємо, на виборах президента у другому турі явка виборцівсклала 62,07%. Для порівняння у першому турі явка виборців становила 62,8%. За даними екзит-полу, Зеленський набрав 73,2% голосів виборців, Порошенко — 25,3%. Недійсними визнали 1,5% бюлетенів. Офіційні результати другого туру оприлюднять до 4 травня. До 3 червня новообраний президент вступає на посаду.

Порошенко вже визнав перемогу Зеленського і привітав свого опонента телефоном. Зеленський дав першу прес-конференцію після оприлюднення результатів екзит-полу.