Facebook опублікувала дані про найпопулярніші дописи у США. Серед них — питання, чи варто додавати цукор у вермішель
Facebook оприлюднила дані про найбільш популярний контент на своїй платформі за другий квартал 2021 року. Соцмережа хотіла спростувати закиди, що її нібито заполонили дописи з пропагандою крайніх правих ідей.
Про це з посиланням на звіт Facebook повідомляє The Verge.
Дані у звіті охоплюють статистику стрічки новин користувачів Facebook у США з початку квітня по кінець червня 2021 року, зокрема інформацію про 20 найпопулярніших сайтів, із яких люди ділилися новинами в соцмережі.
Найбільш популярним дописом виявилася картинка-ребус, у якій треба знайти зашифровані слова й написати перші три. Його, за даними Facebook, переглянули понад 80,6 мільйона разів і вподобали понад мільйон користувачів.
Другий за популярністю допис — прохання користувачів віком від 30 років опублікувати своє фото, якщо вони мають молодий вигляд. У п'ятірку найпопулярніших потрапили пости з питаннями «Що ви ніколи не з’їсте, якими б голодними не були?» і «Будь ласка, допоможіть вирішити: чи можна класти цукор у вермішель?»
Серед 20 найпопулярніших дописів (якщо вірити даним, які надає Facebook) лише один був пов’язаний із політикою — це повідомлення президента США Джо Байдена: «Минуло 100 років — і в Америку повертається лад».
(Нижче — восьмий найпопулярніший допис у Facebook).
Дані про найпопулярніші ресурси у Facebook також свідчать, що там немає крайньої правої пропаганди. Так, найчастіше користувачі поширювали контент YouTube, Amazon і Дитячого фонду ООН, GoFundMe, TikTok і Twitter.
А серед покликань, які отримали найбільше переглядів, покликання на сайти маловідомого американського футбольного клубу, продавця екстракту канабісу, християнської ткацької фірми й місцевої радіостанції у штаті Вірджинія.
Про модерування контенту у Facebook знову активно заговорили після розслідування The New York Times, яке вийшло в липні 2021 року.
Видання наводило дані сервісу з вимірювання залученості у Facebook Crowdtangle, згідно з яким у соцмережі переважає крайній правий контент. Facebook тоді заперечила ці дані й сказала, що політичний контент становить лише 6% усього контенту.
А втім, дані Facebook, які були покликані ще більше заперечити твердження про засилля політичного контенту, не до кінця відверті, зазначає The Verge. Передусім — тому, що йдеться про публічні дописи, а не ті, що поширюються в закритих групах або лише для друзів.
Крім того, найпопулярніші дописи Facebook становлять, як визнає сама соцмережа, менш як 0,1% усього контенту, який бачать користувачі зі США. А контент із першої двадцятки сторонніх ресурсів — лише 1,9%.