Facebook запроваджує нові правила для рекламодавців
Компанія Facebook має намір запобігати спробам втручання у вибори в низці країн в 2018 рокі. Про це у соцмережі 6 квітня написав її засновник і виконавчий директор Марк Цукерберг.
Компанія Facebook має намір запобігати спробам втручання у вибори в низці країн в 2018 рокі. Про це у соцмережі 6 квітня написав її засновник і виконавчий директор Марк Цукерберг.
«Оскільки важливі вибори в США, Мексиці, Бразилії, Індії, Пакистані та інших країнах у наступному році стануть одним із головних пріоритетів на 2018 рік, ми гарантуємо підтримку позитивного дискурсу та запобігання втручанню в ці вибори» — написав Цукерберг.
Він зазначив, що після виявлення втручання Росії у вибори у США Facebook ввів нові інструменти захисту і видалив десятки тисяч фейкових акаунтів, а тепер має намір запровадити ще два нововведення.
Рекламодавець, який хоче запускати політичні або рекламні оголошення, має бути верифікований. Для цього рекламодавці повинні підтвердити свої особу та місце розташування. Кожному рекламодавцю, який не пройде верифікацію, заборонять запускати політичні або рекламні оголошення. Рекламодавці повинні будуть показати, хто за них заплатив.
Це правило вводиться в США і в найближчі місяці буде впроваджено по всьому світу. Також Facebook створить архів для пошуку старої політичної реклами та інструмент, що дозволяє бачити всі рекламні оголошення, розміщені на сторінці.
Нагадаємо, компанія Facebook сканує приватні повідомлення користувачів додатку Messenger для перевірки на предмет образливого контенту, використовуючи ті самі інструменти, що і в публічних постах.