Google і YouTube заборонять монетизацію контенту, який заперечує зміни клімату
Google 7 жовтня оголосив, що заборонить монетизувати контент із запереченнями змін клімату на своїх платформах за допомогою реклами або платежів авторам (донатів). Йдеться зокрема про відеоконтент YouTube.
Про це пише Axios.
Як розповіли у компанії, авторам заборонять отримувати дохід від контенту, який суперечить «усталеному науковому консенсусу щодо існування і причин зміни клімату».
Йдеться про матеріали, у яких зміну клімату розглядають як обман або шахрайство. Також під заборону монетизації потрапить контент із твердженнями, що викиди парникових газів або діяльність людини не сприяють зміні клімату.
«Рекламодавці просто не хочуть, щоб їхня реклама з'являлася поруч з цим контентом. А видавці та автори не хочуть, щоб реклама, що просуває ці заяви, з'являлася на їхніх сторінках або відео», — кажуть в компанії.
Натомість заборона монетизації не стосуватиметься інших тем щодо зміни клімату, зокрема дебатів про кліматичну політику та наслідків змін клімату.
Axios зазначає, що такий крок з боку Google — це один з найбільш агресивних заходів, який будь-яка велика технологічна компанія вживала для боротьби з дезінформацією про зміну клімату.
За оцінками Міжурядової групи з питань зміни клімату при ООН, до середини XXI століття середня температура у світі зросте на 1,5 градуса за Цельсієм. Це теоретично допустима норма, перевищення якої призведе до катастрофічних наслідків для природи і неприйнятних змін у різних сферах людського життя.
Якщо ж темпи зростання викидів, спричинені найбагатшими людьми світу, залишатимуться такими, як зараз, до 2050 року температура зросте ще на 1,5 градуса за Цельсієм — навіть якщо решта світу знизить рівень шкідливих викидів до нуля.