«Громадське.Реформа»: Якою буде Нова українська школа
Нова Українська Школа —найамбітніший проект реформування освіти, який минулого року пілотували в 100 школах по всій Україні, а цього запустили у всіх закладах, які набирають першокласників.
Нова Українська Школа — найамбітніший проект реформування освіти, який минулого року пілотували в 100 школах по всій Україні, а цього запустили у всіх закладах, які набирають першокласників.
Розвиваючі ігри замість багатократного переписування слів, зручні, мобільні парти, які можна швидко розставити в потрібній комбінації, заняття на вулиці та комплексне вивчення предметів. Аби це все запрацювало з 1 вересня Міністерство освіти організувало курси для педагогів, які цього року беруть перші класи. А уряд виділив 1 мільярд гривень на закупівлю необхідного обладнання.
Чи прийшла Нова Українська Школа в регіони? Хто має контролювати аби місцева влада чи управління освіти закупили все необхідне обладнання? Та як вчитимуть першачків, починаючи з цього року? Про це о 21:10 у програмі «Реформа» говоримо із заступником міністра освіти та науки Павлом Хобзеєм.
Про роль батьків у впровадженні Нової Української Школи, а також ризики її згортання через небажання сприйняти щось нове розповіла співзасновниця громадської організації «Батьківський контроль» Зоя Звиняцьківська.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Громадське.Реформа»: Чи будуть гроші на наукові проекти в Україні
Програма «Реформа» присвячена трансформації українського суспільства і виходить в прямому ефірі на Громадському щопонеділка о 21:00. Ведучий програми Андрій Андрушків запрошує на ефір реформаторів від влади і громадськості, аналітиків та чиновників, аби розуміти реальний хід реформ.
Також дивіться: «Громадське.Схід», «Громадське.Крим»,
«Громадське.Світ», «Простономіка».
Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами. Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в понад 100 кабельних та цифрових мережах.
Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.