Клієнтам «ПриватБанку» розіслали SMS, що перестали працювати банкомати. У фінустанові назвали інформацію фейковою

Деякі клієнти «ПриватБанку» отримали смс—повідомлення з невідомих номерів, де було вказано про проблеми в роботі фінансової установи. У банку кажуть, що інформація неправдива.

Про це нам повідомив речник «ПриватБанку» Олег Серга.

Як зазначають користувачі соціальних мереж, вони отримали смс-повідомлення з текстом латиницею про проблеми з «ПриватБанком».

«За технічними обставинами банкомати "ПриватБанку" 15 лютого не працюють. Перепрошуємо», — йдеться у тексті повідомлення.

Серга стверджує, що «ПриватБанк» працює у стандартному режимі й ставить безпеку та донесення правдивої інформації до своїх клієнтів на перше місце.

«Ми маємо інформацію про отримання деякими клієнтами фальшивих смс-повідомлень з невідомих номерів про проблеми в роботі "ПриватБанку". Ця інформація є неправдивою та вводить в оману наших клієнтів», — зазначив він.

Речник фінустанови наголосив, що про будь-які зміни в роботі клієнтів інформують тільки через банківські канали інформації. Він також зазначив, що зараз банк не фіксує надмірного попиту на зняття готівки.

Доповнено о 15:57. Кіберполіція повідомила, що встановлює причетних до SMS-розсилки щодо збоїв у роботі банкоматів. Наразі співробітники кіберполіції проаналізували вміст повідомлень і встановили, що вони не становлять загрози, але є елементом інформаційної атаки й не відповідають дійсності.