Маск пояснив причини ребрендингу Twitter: хоче додати нові функції, зокрема фінансовий центр

Власник платформи Twitter Ілон Маск заявив, що її перейменували на X через те, що соцмережа відходить від формату мікроблогів та впроваджує нові функції.

Про це він повідомив у Twitter, пише MarketWatch.

Маск наголосив, що корпорація X Corp придбала Twitter як для «забезпечення свободи слова», так і для прискорення становлення X — «застосунку для всього». Як пояснив біограф та журналіст Волтер Айзексон, мільярдер мав концепцію застосунку X ще до придбання Twitter.

Наразі Маск хоче зробити соцмережу ще й фінансовою платформою.

«У найближчі місяці ми додамо комплексні комунікації та можливість керувати всім вашим фінансовим світом. Назва Twitter не має сенсу в цьому контексті, тому ми повинні попрощатися з птахом», — заявив власник платформи.

Водночас Reuters вважає, що в Маска можуть виникнути юридичні проблеми із перейменуванням Twitter. Так, адвокат із торгових марок Джош Гербен нарахував майже 900 активних реєстрацій торгових марок у США, які вже використовують літеру X. Зокрема, йдеться про Meta Platforms та Microsoft.

«Існує 100% ймовірність того, що хтось подасть до суду на Twitter через це», — вважає Гербен.

Він припустив, що Meta та Microsoft не подадуть до суду, якщо не відчуватимуть, що платформа Маска Twitter «зазіхає на капітали брендів».

Що відбувається з Twitter?

Наприкінці квітня 2022 року Ілон Маск уклав угоду про придбання соцмережі: приблизно за 44 млрд доларів бізнесмен мав стати її власником. А втім, сталося це лише після багатьох місяців суперечок і судового позову, оскільки Маск захотів розірвати цю угоду.

Зрештою Маск усе-таки купив компанію Twitter, став її генеральним директором і почав запроваджувати свою політику, почавши з масового скорочення працівників.

Також Маск заявляв, що хоче, аби Twitter став «платформою для свободи слова в усьому світі». Так, у листопаді він анонсував «амністію» сторінок, які раніше заблокували за порушення правил мережі Twitter.

Видання Financial Times у листопаді писало, що більшість відомих світових брендів скоротили витрати на рекламу в мережі Twitter до мінімуму або відмовилися від них узагалі через «хаос в управлінні компанії».

Далі компанія Twitter оголосила про припинення «безплатного просування» інших великих соціальних мереж і вирішила видаляти акаунти, призначені для цього. Зокрема, хотіли видаляти контент, який містить посилання або назви акаунтів зі списку заборонених платформ: Facebook, Instagram тощо.

У лютому 2023-го Маск повідомив, що в соцмережі може з’явитися новий керівник до кінця 2023 року. Нарешті в травні він оголосив, що новою гендиректоркою стане Лінда Яккоріно, яка раніше керувала відділом реклами американської медіакомпанії NBCUniversal.

У липні власник соцмережі Twitter Ілон Маск оголосив, що незабаром логотип соціальної мережі буде змінений на Х. Більше не буде її головного символу — птаха.