У Чорнобилі після серіалу НВО очікують близько 100 тисяч відвідувачів до кінця 2019 року
На тлі успіху п'ятисерійного британо—американського міні—серіалу «Чорнобиль» від HBO та Sky Atlantic Управління туризму та промоцій КМДА розраховує побачити 100 тисяч відвідувачів Чорнобиля до кінця 2019 року порівняно з 70—ма тисячами у 2018 році.
Як повідомляє CNBC, за словами директора туристичного агентства SoloEast Сергія Іванчука, замовлення на червень, липень і серпень зросли приблизно на 40% після виходу серіалу. У травні 2019 року він також побачив на 500 клієнтів більше, ніж у минулому році.
Туристичний сайт Kayak виявив, що попит на авіаквитки до Києва виріс на 18% з моменту виходу серіалу, а додаток Travel Hopper зафіксував збільшення на 8%.
«Поп-культура дійсно стимулює багато розмов і натхнення навколо туризму, — пояснила Ліана Корвін, експертка з подорожей у Hopper. — Це може призвести до поїздки, якої раніше не було».
Міні-серіал «Чорнобиль» складається з 5 епізодів, останній вийшов на екрани 3 червня. У команді, яка створювала серіал, зазначали, що вибух — «найменш цікаве з того, що сталося», бо «Чорнобиль» — «не фільм-катастрофа, а людська історія».
Знімали серіал у Литві та Києві. Литву обрали, бо там є радянські будівлі та відповідні локації, а також був доступ до Інгалінської атомної електростанції (так званої сестри Чорнобильської АЕС). Роль Прип'яті «грав» спальний район Вільнюса.
У Києві вже знімали фінальні епізоди.
Нагадаємо, серіал «Чорнобиль» став найпопулярнішим у світі за версією IMDb.