ОПЗЖ витратила 60 млн грн з держбюджету на рекламу по ТБ — КВУ
Політична партія «Опозиційна платформа — За життя» витратила 60 мільйонів гривень, отриманих із Державного бюджету України, на оплату рекламних матеріалів по телебаченню.
Про це повідомляє Комітет виборців України із посиланням на звіт політичної партії за І квартал 2020 року (січень-березень).
Всього впродовж кварталу ОПЗЖ витратила на діяльність 63 млн грн, з яких 60 млн грн — на розміщення реклами на телебаченні.
Йдеться про кошти, отримані партією із Держбюджету. Гроші політсила отримала в межах відшкодування витрат партії на передвиборну агітацію під час останніх парламентських виборів та як кошти на фінансування статутної діяльності партії.
Більшу частину коштів отримав телеканал «112 Україна»: сукупно партія перерахувала їм 23 млн бюджетних коштів (6 лютого і 4 березня). Кошти перераховано за «послуги із забезпечення розміщення рекламного відеоматеріалу».
Ще 16 млн грн було перераховано «Телерадіокомпанії «Нові комунікації» як оплата за послуги з розміщення в етері рекламних відеоматеріалів.
Крім того, 19 млн грн отримали «Новини 24» як оплата за розміщення рекламних відеоматеріалів.
«Українські платники податків фактично оплатили рекламу партії на низці телеканалів. На практиці це означає витрачання бюджетних коштів на вітер, адже замість того, щоб витрачати кошти на розвиток партії, ОПЗЖ витрачає бюджетні кошти на самопіар», — заявив голова КВУ Олексій Кошель.
На його думку «такі дії не порушують чинне законодавство, однак суперечать самій ідеї державного фінансування партій. Тому, на його думку, вкрай важливо внести зміни до закону «Про політичні партії в Україні» і заборонити партіям витрачати державні кошти на оплату реклами.