Придбати й повернути квитки на потяг тепер можна через чат-боти «Укрзалізниці». Які ще там є функції?

«Укрзалізниця» розпочала продавати та приймати на повернення квитки на всі поїзди далекого прямування через чат—боти у месенджерах Viber і Telegram.

Про це вказано у повідомленні компанії.

«З 1 жовтня пасажирам УЗ в офіційному чат-боті у Viber та Telegram доступні квитки на всі поїзди далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах», — повідомили в «Укрзалізниці».

У чат-боті є функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • онлайн-табло.

Також через чат-бот можна оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.