Приміські поїзди загоряються прямо в дорозі: Укрзалізниця просить у Ради 7,1 млрд грн

Укрзалізниця закликала Верховну Раду ухвалити зміни до бюджету на 2019 рік та виділити 7,1 мільярда гривень на модернізацію приміських поїздів. Наразі 90% цих поїздів зношені та загоряються просто у дорозі.

Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

«Наразі Укрзалізниця як ніколи потребує підтримки держави, адже зношеність приміських поїздів кричуща, їх обладнання загоряється просто на ходу. Такі випадки на шляху прямування стають все частішими», — йдеться у повідомленні.

Там зазначають, що у разі отримання 7,1 мільярда гривень з бюджету змогли б придбати 15 нових приміських поїздів по 10 вагонів у кожному.

«Джерелами фінансування, наприклад, частково можуть бути видатки з дорожнього фонду, оскільки частина його коштів цього року через пізній початок робіт та тендерних процедур не буде освоєна. Водночас Укрзалізниця щороку сплачує близько 3,5 млрд грн акцизу з пального, фактично фінансуючи автошляхи», — повідомив директор з розвитку Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

В Укрзалізниці констатують, що наразі дизельні приміські поїзди зношені на 97,2%, а електропоїзди — на 87,5%. Найстаріший дизельний приміський поїзд, який експлуатує УЗ, збудований у 1967 році, а електропоїзд — 1960 році.

Через застаріле обладнання та зношеність трапляються випадки займання поїздів просто під час руху.

«Один із таких випадків стався 18 червня 2019 року на станції Вільнянськ у Запорізькій області. Поїзд №6535 Вільнянськ — Пришиб через перегорання високовольтних вставок довелося відмінити й відновлювати контактну мережу. Пасажирів було відправлено іншим графіковим поїздом. Ще аналогічний випадок стався 7 червня цього року на Волині поблизу станції Маневичі», — повідомляють в Укрзалізниці.

Раніше в Укрзалізниці повідомляли, що планують передавати приміські поїзди на баланс місцевих рад.

У вересні 2018 року повідомлялось, що Укрзалізниця планує залучити техніку PESA та Siemensдля оновлення приміських поїздів. Водночас у компанії придбають 3 приміських поїзда в українського виробника.

Нагадаємо, 30 листопада у Києві запустили перший експрес до Борисполя. Поїзд курсує між залізничним вокзалом Києва Київ-Пасажирський та аеропортом Бориспіль цілодобово, відправляється з 14-ї колії. На другий день після запуску експрес Київ-Бориспіль зламався.