Співзасновник Wikipedia запустив соцмережу, в якій не буде реклами
Співзасновник Wikipedia Джиммі Вейлз оголосив про створення потенційного конкурента Facebook і Twitter — він запустив нову соціальну мережу WT: Social, в якій не буде реклами.
Про це повідомляє Financial Times.
Користувачі WT: Social зможуть обмінюватися посиланнями на статті та обговорювати їх у стрічці новин у стилі Facebook.
Хоча соцмережа повністю відокремлена від Вікіпедії, Вейлз запозичив бізнес-модель онлайн-енциклопедії. Зазначається, що WT: Social буде існувати за рахунок пожертвування невеликої групи користувачів, щоб дозволити мережі працювати без реклами, яку Вейлз звинувачує в заохоченні неякісного контенту в соцмережах.
За його словами, на підтримку сайту уже пожертвували понад 200 людей.
Засновник зазначає, що згодом у WT: Social з’явиться кнопка upvote, яка дозволить користувачам рекомендувати якісні історії.
З моменту запуску в жовтні у соціальній мережі зареєструвалися вже 50 тисяч користувачів, найбільша кількість зареєструвалася минулого тижня.
Посилання на WT: Social.
Раніше повідомлялось, що у Twitter заборонять політичну рекламу.
А Facebook запустив свій розділ новин для користувачів у США.
Авторка: Аліна Свобода