У Київській області запустили єдиний номер виклику екстрених служб — 112
У Київській області повноцінно запустили телефонну службу 112 — єдиний номер виклику всіх екстрених служб.
Про це повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.
Впровадження служби 112 розпочалося з Києва. Майже за три місяці роботи надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції, розповів очільник МВС.
Він нагадав, що на лінію можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення. Із 1 липня перекладачі жестової мови служби вже опрацювали понад 2 тисячі таких звернень.
Клименко запевнив, що триває робота над впровадженням служби 112 на всій території України.
Більше про службу 112
У МВС кажуть, що служба використовується як альтернатива гарячим лініям 101, 102, 103 та 104, дозволяючи не витрачати час на те, щоб дзвонити в кожну службу окремо. Це має розвантажити служби реагування, опрацьовуючи значну кількість звернень, які не потребують залучення екстрених служб.
Службу 112 планують запровадити в українських містах і регіонах у чотири етапи. Повністю розширення мережі центрів та обслуговування абонентів планують завершити до кінця 2024 року.