Чому відключення світла іноді не збігається з графіками — пояснили в Yasno
Обмеження щодо електрики в Україні зараз дуже суттєві: десь — третина від звичних обсягів споживання. Тому застосовують стабілізаційні та екстрені відключення. До того ж бувають локальні аварії.
Про це сказав гендиректор енергопостачальної компанії Yasno Сергій Коваленко.
Він пояснив, що у графіках є три зони:
- темно-сіра — електроенергії точно немає;
- світло-сіра — постачання є тільки тоді, коли обсягів вистачає;
- біла — світло гарантовано є.
Щоб утриматися у лімітах, енергетикам доводиться відключати світло й у світло-сірих зонах графіку також.
«Звісно, це може видаватися несправедливим: світла немає 7 годин, потім 1,5-2 години є (закладаю час на перемикання), а потім знову немає. У мене особисто вчора світла не було 7 годин поспіль. Проте прошу поставитися із розумінням до ситуації. Колеги обов'язково знайдуть збалансований вихід із ситуації», — закликав Коваленко.
У графіках також вказується, який у вас тип відключення (якщо воно взагалі є). Якщо вказано, що відключень немає, але й немає світла, — можливо, сталася локальна аварія. Якщо ви помітили у графіку помилку, або там немає вашої адреси, сконтактуйте з вашим оператором — саме вони займаються переліками адрес, групами, дотриманням графіків.
Коваленко нагадав, що 17 травня з 19:00 знову будуть діяти стабілізаційні графіки.
«Обмеження від НЕК [“Укренерго”] дуже суттєві, десь — третина від звичних обсягів споживання. А ще сьогодні у нас “антирекорд” — ми використовуємо максимальну можливість імпорту, 1,7 МВт-год. Це означає, що наших з вами зусиль по економі наразі мало», — зазначив він.