Нью-йоркська мережа медзакладів заснувала власну кіностудію. Що планує знімати?

Нью-йоркська медична мережа Northwell Health, надихнувшись успіхом документальних фільмів, що транслюються на сервісах Hulu, Max та Netflix, заснувала власну кіностудію.
Про це пише Wall Street Journal.
У Northwell Health заявили, що роблять спробу підвищити обізнаність про захворювання та показати відданість лікарів і медсестер своїй справі.
У 2020 році Northwell уже співпрацювала зі знімальними групами. Це призвело до появи кількох документальних фільмів. Так, «Перша хвиля» від National Geographic показує реакцію на пандемію в Єврейському медичному центрі в Лонг-Айленді.
«Ленокс Хілл» від Netflix розповідає про роботу лікарень Northwell Health у Верхньому Іст-Сайді, а в «Один Південь: Портрет психіатричного відділення» від HBO йдеться про лікування психічного здоров’я в лікарні Zucker Hillside у Квінсі.
Тепер заснована медичною мережею Northwell Studios хоче створювати власні документальні стрічки та телешоу. Для цього студія підписала угоду з нью-йоркською кіновиробничою компанією.
WSJ зазначає, що останніми роками кіновиробництво стало частиною маркетингу роздрібних торгівців та спортивних ліг, але це вперше, коли в галузь прийшла медична мережа.
Виконавчий директор Northwell Майкл Доулінг сподівається, що знімання фільмів допоможе медичній мережі з рекламою. Водночас журналісти зауважують, що цей крок несе репутаційні ризики для неприбуткової організації, яка займається питаннями життя і смерті.
Як некомерційна організація Northwell має переконатися, що будь-які витрати на створення фільмів не суперечать федеральним податковим правилам і державним законам про благодійність. Оскільки американське законодавство забороняє використання некомерційних активів у комерційних підприємствах, як-от нове кінопідприємство Northwell, пише WSJ.
Крім того, як вважає професорка з маркетингу Пенсільванського університету Кейт Ламбертон, лікарняна мережа може зіткнутися з негативною реакцією з боку пацієнтів, якщо їм здасться, що вона заробляє на їхніх хворобах або занадто далеко відступає від своєї ролі благодійної організації в галузі охорони здоров’я.
Щороку Northwell Health, яка складається із 21 лікарні та сотень клінік у Нью-Йорку та Лонг-Айленді, лікує понад 2 мільйони пацієнтів, допомагає народити близько 30 500 дітей та проводить численні дослідження.
Однак мережа стикається із жорсткою конкуренцією з боку престижних і забезпечених лікарень Нью-Йорка, які часом агресивно проводять свої рекламні кампанії.
- Поділитися: