Фортеця «Євросоюз»: Як міста встановлюють антитерористичні бар’єри
У містах Європи почали ставити спеціальні бар’єри. Після атаки в Барселоні такі загорожі встановили в німецькому Кельні, Римі, Пальмі та інших містах: у разі можливої атаки вони мають зупинити рух автомобіля та захистити людей. Схожі методи застосовуютьу Франції, Іспанії, Британії та Італії.
Через серії схожих терактів в Євросоюзі — коли масивне авто врізається у натовп перехожих — у європейських містах почали встановлювати спеціальні бар’єри. Після атаки в Барселоні такі загорожі з’явилися в німецькому Кельні, Римі, Пальмі та інших містах: у разі можливої атаки вони мають зупинити рух автомобіля та захистити людей. Схожі методи застосовують у Франції, Іспанії, Британії та Італії.
Громадське.Світ розповідає, як Європа захищається від автомобільних терактів.
Як працює захист
Наїзд автомобіля в натовп — один із найменш передбачуваних видів теракту. Його також відносно легко підготувати, натомість подібна атака здатна нанести значні ураження. Крім того, заходи безпеки, які б могли звести нанівець ризики такої атаки, досі не розроблені. Коли в натовп на повній швидкості летить вантажівка, зупинити її надзвичайно складно.
Проте існують методи захисту, які можуть мінімалізувати шкоду від такого теракту. Зокрема встановлення на проїжджих частинах чи тротуарах важких бетонних блоків, які використовуються як загорожі та бар’єри, перекриваючи таким чином рух для автомобілів, але не заважаючи пішоходам.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Автомобіль як зброя: нова тактика терактів в Європі
Якщо в такий блок вріжеться фургон, він розіб’ється об бетон — бар’єр стримає атаку. Що більше подібних загорож у місті, то менше шансів повторення автомобільного теракту. Здійснювати його не буде сенсу, адже тоді атака буде неефективною. Утім, поставити такі блоки на кожному кроці неможливо, тому в містах обмежуються найпопулярнішими туристичними місцями.
Детально про те, як убезпечуються від терористичних атак різні міста Європі — на інтерактивній мапі.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
- Поділитися: