Державне агентство України з управління зоною відчуження підписало меморандум про співробітництво з креативною агенцією «Банда», яка розробила бренд «Ukraine Now».

Про це повідомляє прес-служба державної установи.

Метою меморандуму є спільна співпраця над створенням позитивного сприйняття бренду «Чорнобиль» серед широкого загалу.

«Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо посилити інформаційну стратегію агентства і показати Зону відчуження не тільки як туристичну локацію, а й як унікальний науковий майданчик під відкритим небом», — повідомив голова агентства з управління Чорнобильською зоною Віталій Петрук.

В агенції «Банда» зазначають, що працюватимуть над створенням образу, який концентруватиметься не на історії Чорнобильської зони, а «над тим, що там відбувається зараз».

«Креативна агенція «Банда» долучиться до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового та соціально-економічного потенціалу територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», — повідомили у прес-службі Держагентства України з управління зоною відчуження.

Нагадаємо, що від початку 2019 року Чорнобильську зону відвідало 74,67 тисячі туристів. Це рекордна кількість відвідувачів.

Поділитись: