Американська компанія Amazon стала власником найдорожчого у світі бренду вперше у своїй історії. Раніше 12 років поспіль найдорожчим у світі брендом був Google.

Відповідні дані містяться у щорічному дослідженні Top 100 Most Valuable Global Brands, яке розраховує агентство Kantar.

Так вартість бренду Amazon за 2018 рік зросла на рекордних 52%, сягнувши 315,5 мільярда доларів. На другій позиції рейтингу найдорожчих брендів розмістився Apple. Цей бренд оцінили у 309,52 мільярда доларів. За оцінками аналітиків вартість бренду Google відстає лише на 527 мільйонів доларів та складає 309 мільярдів доларів.

До першої десятки найдорожчих у світі брендів також увійшли Microsoft (251,24 мільярда доларів), Visa (177,91 мільярда доларів)? Facebook (158,96 мільярда доларів) та Alibaba (131,24 мільярда доларів).

Половина з 10 найдорожчих брендів у світі — бренди технологічних компаній.

У дослідженні зазначається, що найбільше у 2018 році здорожчали бренди Netflix (на 65%), Amazon (на 52%) та Uber (на 51%), а найбільше річне зростання показала вартість бренду Instagram — на 95% або близько 14 мільярдів доларів.

Зазначимо, що дослідження Top 100 Most Valuable Global Brands проводиться щороку вже 14 рік поспіль. Вартість брендів розраховують на підставі аналізу ринкових даних з системи Bloomberg та даних близько 3,7 мільйона споживачів на більш ніж 50 ринках у світі.

Нагадаємо, що на початку січня 2019 року Amazon став найдорожчою публічною компанією у світі, а у вересні 2018 року її вартість перевищила 1 трильйон доларів.

 У липні статки засновника Amazon Джеффа Безоса перевищили $150 млрд: він став найбагатшою людиною в історії.

Поділитись: