Антимонопольний комітет надав обов'язкові до виконання рекомендації Міністерству енергетики та захисту довкілля, у яких просить спростити процес отримання критичними підприємствами та організаціями статусу захищеного споживача.

Цей статус унеможливлює відключення споживача від електропостачання навіть у разі несплати за електроенергію, зазначають в АМКУ. Однак наразі процес отримання цього статусу надзвичайно складний та тривалий.

«Критично важливі в умовах боротьби з коронавірусом установи такого статусу не мають, оскільки не відповідають вимогам, встановленим для його отримання (фінансові гарантії, стала відсутність заборгованості тощо)», — пояснюють в Антимонопольному комітеті.

Там також зобов'язали Міненерго протягом 15 днів здійснити заходи щодо спрощення процедури отримання статусу захищеного споживача, скоротити терміни отримання цього статусу та запровадити прозору процедуру отримання.

«Рекомендації Антимонопольного комітету України є невідкладними та підлягають обов’язковому розгляду органами та особами, яким вони надані. Про результати розгляду рекомендацій Антимонопольний комітет України необхідно повідомити у 15-денний строк з дня їх отримання», — уточнюють в АМКУ.

Також Антимонопольний комітет попередив мобільних операторів від підвищення тарифів на свої послуги на час карантину та розпочав розслідування щодо зростання цін на продукти у супермаркетах.

Поділитись: