Аварія «Союз МС-10» виникла через несправність датчика розділення ступенів — «Роскосмос»
Причиною аварії ракети «Союз ФГ» з пілотованим космічним кораблем «Союз МС—10» стала неправильна робота датчика розділення бічних прискорювачів і другого ступеня, через що один з прискорювачів вдарив по паливному баку другого ступеня.
Виконавчий директор «Роскосмосу» з пілотованих програм Сергій Крикальов розповів, що державна комісія РФ з розслідування причин аварії закінчила роботу. Причиною аварії комісія назвала некоректну роботу датчика, який відстежує відділення першого ступеня (чотирьох бічних прискорювачів) від другого ступеня. Через його некоректну роботу один з блоків після відділення не відійшов на достатню відстань і вдарив по паливному баку. Унаслідок цього стінка бака розірвалася та другий ступінь не зміг продовжити політ.
Нагадаємо, приблизно за дві з половиною хвилини після старту пілотованого космічного корабля «Союз МС-10», що проходив 11 жовтня 2018 року, сталася аварія. Корабель почав здійснювати екстрену посадку. Капсула з екіпажем приземлилася в центральній частині Казахстану, після чого обох космонавтів — американця Ніка Хейга та росіянина Олексія Овчініна — знайшов пошуково-рятувальний загін.
Одним з головних наслідків аварії стало те, що через припинення польотів «Союз ФГ» і пілотованого корабля «Союз» Міжнародна космічна станція залишилася без засобів доставлення екіпажу.
Натомість раніше США вирішили припинити використовувати російські «Союзи» для доставки астронавтів на МКС зквітня 2019-го.
Проте згодом NASA перенесло перший пілотований запуск корабля SpaceX Crew Dragon на червень 2019 року
- Поділитися: