«Багато претензій не мають сенсу»: Цукерберг відповів на звинувачення ексспівробітниці Facebook про пріоритети соцмережі

Глава соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг відкинув звинувачення колишньої співробітниці компанії Френсіс Хауген, яка поділилася з журналістами непублічною стороною роботи компанії.

Цукерберг поділився текстом листа, який написав для співробітників компанії.

«Я впевнений, що багатьом з вас важко читати останні новини, оскільки не так показують компанію, яку ми знаємо... Важко побачити висвітлення, яке спотворює нашу роботу та наші мотиви. Думаю, більшість із нас просто не визнає хибну картину компанії, яку малюють», — написав він.

Глава Facebook переконує, що компанія «глибоко дбає» про питання безпеки, добробуту та психічного здоров’я. Каже, що «багато претензій не мають сенсу».

«Якби ми не дбали про боротьбу зі шкідливим контентом, то чому б нам займати цим настільки більше людей, ніж у будь-якій іншій компанії в нашому просторі?», — зазначив Цукерберг.

Він також зауважив, що в основі звинувачень лежить ідея, що Facebook ставить у пріоритет прибуток над безпекою та добробутом. Це, мовляв, «просто неправда».

«Ми заробляємо на рекламі, і рекламодавці постійно говорять нам, що не хочуть, аби їхня реклама була поруч зі шкідливим контентом. І я не знаю жодної технологічної компанії, яка збирається створювати продукти, які б викликали гнів або депресію людей», — запевнив Цукерберг.

Що розповіла експрацівниця Facebook?

Після низки викривальних матеріалів The Wall Street Journal із розслідування внутрішніх документів Facebook з'явилося інтерв'ю колишньої співробітниці компанії Френсіс Хауген, яка, як виявилося, і направила ці документи виданню, Конгресу США та Комісії з цінних паперів та бірж.

Жінка розповіла, що покинула Facebook на початку цього року через те, що Facebook «знову і знову» обирав власні інтереси та задля збільшення прибутку впровадив «білі списки» користувачів, яким дозволялося порушувати правила соцмережі.

Окрім того, вона заявила, що соціальна мережа оптимізована під контент, який викликає реакцію або взаємодію, а компанія нібито «готова на поширення дезінформації задля невеликого збільшення залучення користувачів».