Chanel запускає лінію чоловічої декоративної косметики. Відтак, це перша лінія макіяжу для чоловіків від французького будинку моди.

Chanel запускає лінію чоловічої декоративної косметики. Відтак, це перша лінія макіяжу для чоловіків від французького будинку моди.

Про це повідомляє Harpers Bazaar.

У декоративну лінійку увійдуть лише три засоби: тональний засіб к трьох відтінках, безбарвний бальзам для губ та олівець для брів.

Лінію назвали Boy de Chanel на честь імені коханого Габріель Шанель — Артура «Боя» Кейпела. Зазначається, що на честь Кейпела уже названі інші продукти Chanel, зокрема, парфуми.

«Так само, як Габріель Шанель запозичила елементи з чоловічого гардеробу, щоб одягнути жінок, Chanel черпає натхнення з жіночого світу, щоб написати лексику нової особистої естетики для чоловіків», — йдеться у заяві компанії.

Лінійка косметики надійде у продаж з вересня, спочатку лише у Південній Кореї, а до листопада планується продаж в інших країнах.

«Краса — це не питання статі, це питання стилю», — зазначають у Chanel, коментуючи лінійку косметики для чоловіків.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як війна наздогнала моду: про особливу колекцію грузинського дизайнера Демне Гвасалії

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile