Пропозиція розділити Facebook, WhatsApp і Instagram на окремі компанії не вирішить проблем, що стоять перед найпопулярнішою у світі соцмережею, заявив глава Facebook Марк Цукерберг.

Про це повідомляє TechCrunch.

На його думку, подібні кроки не підвищать безпеку соцмереж.

«Прочитавши (колонку співзасновника Facebook Кріса Х'юза — Громадське), я подумав, що його пропозиція не допоможе вирішити проблеми. Я думаю, ті, хто піклується про демократію і вибори, раді мати компанію, яка, як ми, може вкладати мільярди доларів на рік у створення найсучасніших інструментів для боротьби з втручанням у вибори», — сказав Цукерберг.

Він також заявив, що в 2019 році бюджет Facebook на безпеку перевищив весь дохід компанії, отриманий після виходу на біржу в 2012 році. «Ми можемо собі це дозволити, тому що ми побудували успішний бізнес», — наголосив Цукерберга.

Віце-президент Facebook із міжнародних справ і зв’язків з громадськістю Нік Клегг написав колонку для The New York Times, в якій також висловив думку, що нинішній розподіл Facebook недоцільний. «За успіх не можна карати. Facebook не треба дробити — над ним треба встановити контроль», - заявив Клегг.

Нагадаємо, 9 травня співзасновник Facebook Кріс Хьюз у своїй колонці для The New York Times закликав уряд США обмежити вплив Facebook і владу Марка Цукерберга. Він запропонував розділити Facebook, Instagram і WhatsApp на незалежні компанії, а також створити у США урядовий орган із контролю за технологічним ринком.

У березні 2018 року компанія Facebook опинилася в центрі потужного скандалу. Газета The New York Times повідомила, що британській приватній фірмі Cambridge Analytica, яка використовує технології глибинного аналізу даних (зокрема, даних соцмереж) для розробки стратегічної комунікації в ході виборчих кампаній в Інтернеті, вдалося зібрати особисті дані майже 90 млн користувачів соцмережі. Інформація була використана для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців. Як розповіли екс-співробітники Cambridge Analytica, створений алгоритм полегшував розсилку користувачам політичної реклами із метою потенційно вплинути на їхні голоси.

/Самуїл Проскуряков

Поділитись: