«Добудуйте хоча б Дарницький»: Кличко відповів на пропозицію «Укравтодору» щодо Подільсько-Воскресенського мосту
Передача Подільсько—Воскресенського мостового переходу на баланс «Укравтодору» відтермінує його добудову через низку бюрократичних процедур, передбачених законом.
Про це заявив міський голова Києва Віталій Кличко.
Він зазначив, що роботи на Подільсько-Воскресенському мостовому переході тривають і вийшли на фінальну стадію добудови. Мовляв, терміни робіт дещо зсунулися через пандемію, що спричинила й економічну кризу, і проблеми з логістикою.
Також, зі слів Кличка, внесли «корективи» і протести мешканців Русанівських садів. Однак він обіцяє, що міст все ж добудують, бо «кияни вже давно чекають на нього».
«"Укравтодору" як державній структурі варто не займатися маніпуляціями й публічними заявами, а взяти й нарешті добудувати та ввести в експлуатацію хоча б Дарницький міст», — написав столичний мер.
Він нагадує, що з 2004 року Дарницький міст стоїть недобудованим і не введеним в експлуатацію. Водночас по ньому їздять авто та ходять тисячі людей щодня. З його слів, місто, згідно з законом, не має права проводити там роботи, оскільки міст перебуває на балансі «Укрзалізниці».
«Відомство вже кілька років, попри всі звернення столичної влади, не передає міст на баланс Києва. Тому, значить, його повинна добудувати держава», — додав Кличко.
Що цьому передувало?
«Укравтодор» 25 лютого 2021-го звернувся до Київської міської державної адміністрації та Віталія Кличка з пропозицією передати Подільсько-Воскресенський міст йому. Кажуть, що зможуть швидше його добудувати та ввести в експлуатацію.
Там зазначили, що готові взяти на баланс увесь ансамбль переправи через Дніпро, включно з з’їздами та розв’язками, провести коригування проєкту, експертизу та розпочати роботи.
Натомість виконувач обов’язків першого заступника голови КМДА Валентин Мондриївський припустив, що зацікавленість мостом викликана тим, що роботи уже тривають і є певний результат. Він, як і Кличко, переконаний, що передача мосту з балансу на баланс тільки затягне процес його побудови.
Що це за міст?
Його будівництво планували почати ще в далекому 1993 році. Через брак фінансування фактично роботи розпочали у 2003 році, однак декілька разів зупиняли через той-таки брак коштів.
Раніше КМДА обіцяла запустити автомобільне сполучення мостом наприкінці 2020 року. Тепер мер столиці Віталій Кличко переконує, що переправу відкриють до літа 2021 року.
Міст має з’єднати Поділ із лівобережними районами, зокрема Воскресенкою та Троєщиною. Проте лише в листопаді 2020 року стало відомо, що перша черга автомобільного руху цим мостом вийде на Русанівські сади.
Тобто, на першому етапі мешканцям Вигурівщини-Троєщини необхідно буде переїхати через залізницю Броварським проспектом і зробити довгий об'їзд, щоби потрапити на Подільсько-Воскресенський міст.
Мостом також має проходити нова, четверта гілка метро — Подільсько-Вигурівська. Першою її ділянкою має стати станція «Подільська» (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка») — до станції «Райдужна», де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку. Збудувати її хочуть до 2025 року. Після цього гілку планують розширювати.
- Поділитися: