Доповнена реальність: як заробляти на нових технологіях?

Андрій Тимошенко – засновник IТ-компанії Live Animations, яка розробляє продукти з інноваційною технологією доповненої реальності для дитячих та сімейних брендів всього світу. За 5 років існування компанії тут створено більше 50 проєктів, які представлені в 54 країнах світу.

За словами Андрія, сьогодні такі технології є ефективним маркетинговим інструментом. Вони роблять акцент на перевагах, які виокремлюють бренд серед конкурентів, та стимулюють споживача до нових покупок. Однак підприємець зізнається, що, попри безліч переваг таких інноваційних рішень для бренду, технологією доповненої реальності користується лише 1% всього світового ринку. І здебільшого країни просто не готові до такого продукту.

Скільки коштує технологія з доповненою реальністю? Який проєкт завдав компанії величезних збитків? Та в чому складність просування продукції, аналогів якої немає на ринку? Про все це дивіться в проєкті «Бізнес-план».