Двох американців заарештували за незаконне постачання до росії обладнання для літаків
У Сполучених Штатах заарештували двох чоловіків, яких звинувачують у продажі авіаційних технологій російським компаніям в обхід санкціям.
Про це повідомляється на сайті Міністерства юстиції США.
Згідно з обвинувальним актом, 59-річний Кирил Грегорі Буяновський та 55-річний Дуглас Робертсон зі штату Канзас володіли компанією, яка постачала західне авіонічне обладнання російським компаніям. Також компанія надавала послуги з ремонту обладнання, яке використовується у літаках російського виробництва.
Як повідомляє Мін’юст США, ще з 2020 року обвинувачені змовилися обійти експортні закони, приховавши та сфальсифікувавши справжніх кінцевих отримувачів та кінцеві пункти призначення обладнання. Для цього вони переправляли техніку через треті країни.
Також встановлено, що з листопада 2020 року по лютий 2021 року обвинувачені отримували від російської компанії для ремонту в США авіоніку, зокрема комп’ютерний процесор із наклейкою ФСБ.
28 лютого 2022 року фігуранти спробували вивезти авіоніку до росії. Проте вантаж затримали, а Міністерство торгівлі США повідомило компанію, що для експорту такого обладнання до росії потрібна ліцензія.
У квітні 2022 року Робертсон заявив російському клієнту, що «все складно в США» і що «це не вдалий час». Та згодом, як зазначається в повідомленні, обвинувачені незаконно переправили авіоніку до рф через Вірменію та Кіпр.
Тепер чоловіків звинувачують у змові, експорті контрольованих товарів без ліцензії, фальсифікації та неподанні електронної експортної інформації й контрабанді товарів. Якщо їх визнають винними, їм загрожує максимальне покарання у вигляді 20 років тюремного ув’язнення за кожним пунктом експорту контрольованих товарів без ліцензії; до 10 років позбавлення волі за кожну контрабанду; і до п’яти років за кожне звинувачення у змові та фальсифікації експортної інформації.
Західні літаки в росії
Більшість західних літаків продовжують літати в росії, хоча вони відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності, пише Bloomberg.
Зокрема, попри санкції та дефіцит запчастин російські авіакомпанії продовжують експлуатувати 467 літаків Airbus і Boeing. До повномасштабної війни вони мали 544 таких літаків.
Понад 200 літаків належали іноземним лізинговим компаніям, які вимагали повернути своє майно. Однак кремль заборонив будь-яке повернення орендованих літаків і закликав перевізників перереєструвати їх у росії.
- Поділитися: