ENRU

Екс-посадовець Укргазвидобування Тамразов повідомив про арешт 8 млн зі статутного фонду його видання Insider

Afb1cc561e3b31a6d
Екс-посадовець Укргазвидобування Олексій Тамразов Фото: Радіо Свобода

Екс-заступник глави Укргазвидобування, підозрюваний хабарництві та в участі у злочинній схемі з розкрадання газу Олексій Тамразов повідомив, що Генеральна прокуратура наклала арешт на внесок у 8 мільйонів гривень до статутного фонду його видання Insider.

Про це Тамразов самй повідомив у Facebook.

«Генпрокуратура наклала арешт на внесок 8 млн грн до статутного фонду ТОВ «Всеукраїнська медіа група» — видання Insider. Їм байдуже, що 8 млн грн., це не «живі» кошти, це статутний фонд який був фактично сформований на 3 млн грн починаючи з 2013 року та ці кошти були направлені на виплату зарплати журналістам.Чи вважати це посяганням на свободу преси? Не знаю. Точно можу сказати, що політика нашого видання від цього не зміниться», — зазначив він.

При цьому він зазначив, що арештовані 8 мільйонів уже давно витрачені на зарплати журналістів.

Громадське звернулося до ГПУ та очікує на коментар.

Олексія Тамразова звинувачують у причетності до злочинної схеми заволодіння скрапленим газом організацією екс-президента Віктора Януковича та його оточення, хабарництві та розкраданні державного майна. 

9 серпня Тамразова затримали на хабарі в 200 тисяч доларів. За версією слідства, він намагався дати хабара прокурору ГПУ. Як заявив генпрокурор Юрій Луценко, за хабар він просив зняти арешт з майна у кримінальній справі, яка пов’язана зі злочинною організацією президента-утікача Віктора Януковича.

23 серпня стало відомо, що Генеральна прокуратура України підготувала клопотання про арешт Тамразова з альтернативою внесення застави у 577 мільйонів гривень. Чоловік заявив, що не платитиме заставу в 577 мільйонів гривень, оскільки в нього немає таких грошей.

Тамразова хотіли взяти на поруки загалом 7 осіб, серед яких двоє депутатів.

28 серпня Тамразов вніс 20 млн грн застави.

Тамразов обіймав посаду першого заступника голови правління ПАТ Укргазвидобування з 2010 по березень 2014 року. Також він є власником видання Insider.