Угорське агентство з питань конкуренції оштрафувало Facebook на 4 мільйони доларів. Там заявили, що компанія ввела в оману своїх користувачів в Угорщині, стверджуючи, що її послуги є безкоштовними.

Про це повідомляє Bloomberg.

Це найбільший в історії Угорщини штраф, пов’язаний з питанням захисту прав споживачів.

Facebook розмістив на своїй головній сторінці й у довідковому центрі слогани «Безкоштовно і кожен може приєднатися», чим заявив, що його послуги є безкоштовними. Однак в угорському агентстві вважають, що хоч люди й не сплачують гроші за користування соцмережею, вони «заплатили» тим, що Facebook збирав і використовував їхні персональні дані. Надалі завдяки зібраним даним соцмережа могла продавати рекламні можливості своїм клієнтам.

Агентство заявило, що повідомлення про безкоштовне використання Facebook «відволікає увагу споживачів» від компенсації, яку вони забезпечують компанії, надаючи свої дані.

У відомстві кажуть, що розрахували штраф не тільки з урахуванням доходів Facebook від реклами в Угорщині, а й з урахуванням, що компанія внесла глобальні зміни в гасла про безкоштовні послуги.

Нагадаємо, у 2018 році навколо Facebook також виник скандал через витік даних. Тоді стало відомо, що компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до 87 мільйонів користувачів Facebook.

Засновник соцмережі Марк Цукерберг втратив понад $5 млрд через виток даних мільйонів користувачів Facebook.

Журналісти встановили, що Cambridge Analytica займалася збором даних про Донбас на замовлення влади.

Цукерберг визнав помилки на фоні скандалу про використання особистих даних. Facebook закрив доступ до будь-яких послуг для компанії Cambridge Analytica.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile