Facebook витратила понад $20 млн на безпеку Цукерберга з 2015 року

У минулому році генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заробив всього $1 мільйона у вигляді зарплатні. Водночас компанія витратила близько $9 мільйонів на його безпеку і приватні літаки.

У минулому році генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заробив всього $1 мільйона у вигляді зарплатні. Водночас компанія витратила близько $9 мільйонів на його безпеку і приватні літаки.

Про це повідомляє CNN з посиланням на дані компанії.

Зазначається, що Facebook значно збільшив в 2017 році суму коштів, які витрачаються на безпеку засновника компанії.

Зокрема, у минулому році такі витрати зросли більш ніж на 50% у порівнянні з $5,8 млн, які Facebook витратив у 2016 році.

Загалом компанія витратила близько $20 мільйонів на безпеку Цукерберга і поїздки на приватних літаках, починаючи з 2015 року.

Компанія пояснила, що вартість «загальної програми безпеки Цукерберга» — це спосіб відхилити «загрози», які виникають у зв'язку з позицією засновника Facebook .

«Ці заходи безпеки необхідні для вигоди компанії через важливість Цукерберга для Facebook», — йдеться в заяві.

CNN привів приклад витрат на безпеку інших топ-менеджерів компаній. Зокрема, у  минулому році Apple витратила близько $317 тисяч на безпеку і подорожі Тіма Кука.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Конгрес проти Facebook: що розповів Цукерберг американським законодавцям

Нагадаємо, у США засновника Facebook допитали у Конгресі. Допит Цукерберга перед американськими законодавцями тривав два дні, у середу 11 квітня закінчився другий день свідчень засновника Facebook.

Цукерберг визнав, що соціальну мережу використали задля маніпуляції, отримання приватних даних та втручання в політичний процес.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ «Це була моя помилка»: свідчення Цукерберга перед конгресом США

Нагадаємо, компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до даних понад 50 мільйонів користувачів Facebook.

Цукерберг втратив понад $5 млрд через виток даних 50 млн користувачів Facebook.