ENRU

Затриманого головреда видання «Страна.ua» Гужву відправили в СІЗО

Затриманого в Києві головного редактора інтернет-видання «Страна.ua» Ігоря Гужву відправили до столичного ізолятора тимчасового тримання.

Про це заявила колишній міністр юстиції часів Януковича, адвокат головного редактора Олена Лукаш.

«Ігор Гужва щойно відправлений в ІТТ на Косогорний (провулок)», — написала вона.

Елена Лукаш

Раніше Лукаш висловила переконання, що, утримуючи Гужву в столичному відділку поліції без їжі і відпочинку, правоохоронці у такий спосіб катують затриманого.

«З 20.00 вчорашнього вечора без їжі, сну і відпочинку. Ігоря Гужву продовжують утримувати в міській поліції на Володимирській, 15. Це — тортури», — написала вона.

Елена Лукаш

За словами екс-міністра юстиції, затриманий головний редактор видання здав відбитки пальців і зразки ДНК, проте станом на 14.20 п'ятниці «підозра  також не вручена».

Нагадаємо, ввечері 22 червня у Києві затримали головного редактора видання «Страна.ua» Гужву.

Генпрокурор Юрій Луценко заявив, що головного редактора видання «Страна.ua» Ігоря Гужву затримали правоохоронці за підозрою у отриманні хабара. У ГПУ стверджують, що Гужва вимагав у депутата $20 тисяч за нерозголошення інформації, яка могла б скомпрометувати політика. 

Як повідомив сам Гужва, слідчі дії пов’язані з намаганням народного депутата від «Радикальної партії» Дмитра Лінька дати «Страна.ua» хабара за видалення публікації.

У коментарі Громадському депутат Лінько заперечив, що він звертався до редакції «Страна.ua» з таким проханням.

Інтереси Гужви прибула представляти колишня міністр юстиції часів Януковича Олена Лукаш. Вона повідомила, що Гужву відвезли до будівлі ГУ МВС для вручення підозри.

Ігор Гужва — журналіст, раніше очолював холдинг «Мультимедіа-інвест Груп», до якого належать газета «Вести», інтернет-видання «Vesti.ua», а також радіостанція «Радио Вести».

Гужва запустив видання «Страна.ua» в лютому 2016 року. Основу команди медіа склали колишні працівники медіахолдингу «Вести» (одноіменна газета, сайт, радіостанція, журнал «Вести.Репортер», телеканал UBR), яким він керував до липня 2015 року.

Ігор Гужва називав себе власником видання «Вести», хоча видання пов'язували із колишнім міністром доходів та зборів часів Януковича Олександром Клименком.

«Вести» були засновані навесні 2013 року і під час Майдану запам'яталися критичним ставленням до протестів. Після начебто продажу Гужвою медіахолдингу у липні 2015 року, ним стала керувати цивільна дружина Клименка — Ольга Семченко.

З 2003 по 2012 рік Гужва працював головним редактором газети «Сегодня», акціонером якої була компанія СКМ Ріната Ахметова.

У 2014 році проти Гужви було порушено кримінальну справу за начебто ухилення від сплати податків газетою «Вести». Суд досі не виніс у ній кінцевого вироку.

Того ж року СБУ відкрило кримінальне провадження щодо поширення журналом «Вести.Репортер» закликів до порушення територіальної цілісності України. На сьогодні провадження не закрито, але справа досі не передана до суду.

Обидві справи Гужва називав елементом тиску на підпорядковані йому видання та на себе особисто як на головного редактора.

В квітні 2017 року він заявляв, що проти нього готується третя кримінальна справа, також пов'язана із несплатою податків.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram