Найбільша промислова дослідницька організація у світі IBM Research спільно з виробником ароматизаторів і ароматів Symrise розробили алгоритм Phylira, який здатний підбирати комбінації ароматів для створення парфуму. Алгоритм вже використовували для створення двох ароматів бразильської марки O Boticário: вони надійдуть у продаж в середині наступного року.

Phylira здатна створювати нові комбінації для кожної ноти аромату, шукати заміну для рідкісних матеріалів, і потім аналізувати, наскільки приємною композиція буде для людського нюху і чи не схожа вона на вже доступну на ринку парфумерію. Компанія не розкриває подробиці про те, як саме влаштований їх алгоритм і як саме він навчався.

Алгоритм назвали на честь океаніди Філіри з грецької міфології, оскільки вона зокрема вважалася покровителькою пахощів.

Попри те, що Phylira використовували для виробництва ароматів бразильської марки O Boticário, дослідники уточнюють, що не весь процес контролювався алгоритмом: в створенні ароматів брав участь також парфумер з Symrise, який переконався в тому, що швидкість випаровування всіх обраних речовин відповідає нотах аромату.

Також розробники вважають, що в майбутньому такий алгоритм може бути використаний і для створення інших продуктів, наприклад, будівельних матеріалів.

Для створення парфумерії використовуються кілька запашних речовин (ефірних олій), що імітують запах рослин, квітів, коренів і плодів. Залежно від виду парфуму (чистий парфум, одеколон або туалетна вода) їхня концентрація може варіюватися від одного до тридцяти відсотків від загального обсягу. Речовини в основі аромату формують відразу кілька рівнів, або нот, завдяки чому характер аромату змінюється з плином часу. Початкова нота зберігається протягом перших десяти хвилин, тому її складають швидко випаровуються ароматні речовини, наприклад, цитрусові. Остання, базова нота, навпаки, зберігає аромат протягом кількох годин, через що повинна складатися з речовин з найнижчим рівнем випаровування.

IBM Research складається з 12 лабораторій на шести континентах. Серед співробітників організації є 6 лауреатів Нобелівських премій. Компанія також утримує рекорд за кількістю патентів, створених протягом останніх 25 років.

Нагадаємо, дослідження показало, що до 2025 року штучний інтелект та роботи виконуватимуть понад 50% завдань

У Великобританії компанія найняла робота на посаду офіс-менеджера.

У червні 2018 штучний інтелект уперше створив короткометражний фільм.

У квітні штучний інтелект допоміг поліції Дубая зловити шахраїв та повернути 2 мільйони доларів.

У березні в Японії робітники компанії Toyota створили робота-баскетболіста, який бездоганно закидує м'яча у корзину при можливості вільного кидка.

Раніше ми розповідали, що штучний інтелект навчився розпізнавати людей крізь стіни.

Поділитись: