Кандидати в мери Києва витратили на рекламу у Facebook понад $126 тисяч, Верещук найбільше — ЧЕСНО

Кандидати на посаду міського голови столиці під час виборчої кампанії витратили на рекламу у Facebook понад 126 тисяч доларів (3,5 млн гривень). Йдеться про витрати із персональних сторінок політиків у період від січня до 25 жовтня.

Такі дані навів громадський рух ЧЕСНО.

Так, найбільше з персональної сторінки витратила Ірина Верещук («Слуга Народу») — майже 69 тисяч доларів. Це фактично половина всіх витрат столичних кандидатів.

Віталій Кличко, який переміг у першому турі київських виборів, витратив більш як 26 тисяч доларів — майже втричі менше, ніж Верещук.

Кандидат від партії «Батьківщина» Олексій Кучеренко на рекламу витратив $7,3 тисячі.

Не особисті сторінки

Деякі кандидати на пост мера не витрачали гроші на рекламу із персональних сторінок, натомість їх активно рекламували сторінки їхньої партії чи інші.

Сторінки, які просували кандидата від партії «Голос» Сергія Притулу — «Команда Притули» та «Притула UA», — витратили на дописи понад 40 тисяч доларів. Усі ці гроші — протягом вересня-жовтня.

Кандидат Андрій Пальчевський не витрачав грошей із персональної сторінки. Натомість усі сторінки, які агітували за нього та партію «Перемога Пальчевського», витратили на Facebook понад 143 тисяч доларів. Серед них сторінки: «Перемога Пальчевського», «Асоціація платників податків. Київ», «Свободная Украина», «Украина Онлайн», «Полит Пост», «Полит Пресс» тощо.

До прикладу, один із постів просував інформацію, що «Перемога Пальчевського» набирає 14% на виборах до Київради. Натомість партія не набрала і 5%.

Кандидат Борислав Береза також не витрачав гроші на рекламу із персональної сторінки. Водночас сторінка «ЕкоПартія Берези», яка активно просувала кандидата, вклала у Facebook понад 13 тисяч доларів.

Олександр Попов, кандидат від «Опозиційної платформи — За життя», витратив із персональної сторінки 5,5 тисяч доларів. Ще 8,9 тисячі вклали у рекламу зі сторінки «Кияни за Олександра Попова».

Місцеві вибори

Вони в Україні відбулися 25 жовтня 2020 року. 15 листопада відбувся другий тур виборів у низці міст. Цієї неділі, 22 листопада, також відбувся другий тур виборів мера у низці населених пунктів, результати екзит-полів читайте тут.