Матір та доньок не пустили у бізнес-клас літака: співробітники авіакомпанії сказали, що вони «завеликі»

Мешканка Окленда (Нова Зеландія) Хуана Іріпа та її дві дочки Ренелл і Тере мали насолоджуватися розкішшю місць у бізнес-класі під час 11-годинного рейсу додому після перенесених операцій зі схуднення в місті Бангкок. Натомість вони стикнулися з дискримінацією — співробітники авіакомпанії Thai Airways сказали, що вони «занадто великі», щоб сидіти у бізнес-класі.

Про це пише ВВС.

28-річна Ренелл і 37-річна Тере були в Таїланді на операції по зниженню ваги і кожна заплатила по 2650 доларів за переліт, включаючи місця у бізнес-класі на зворотньому шляху, щоб забезпечити більший комфорт.

Проте під час посадки у літак їх почали обмотувати вимірювальними стрічками.

«Персонал кричав «занадто великі, занадто великі» на нас неодноразово. Ряди людей спостерігали, як вони вимірювали нас під час посадки. Це було так принизливо, як до нас ставилися, що я просто зірвалася і розплакалася, — розповідає мати, 59-річна Хуана Іріпа, — Я ніколи раніше не відчував дискримінації через свій розмір, тому цей досвід мене повністю шокував».

Персонал відмовився впустити жінок до секції бізнес-класу і змусив їх сидіти в економ-класі.

Хуана каже, що аби уникнути подібних травматичних переживань, з якими стикнулася вона та її доньки, вона більше не полетить, поки не схудне.

«Ми з нетерпінням чекали польоту на бізнес-класі, і замість цього ми залишилися травмовані», — додала вона.

Більшість авіакомпаній можуть забезпечити розширення ременів безпеки для пасажирів. Але Thai Airways заявив, що його ремені безпеки бізнес-класу оснащені вбудованими подушками безпеки, що означає, що їх неможливо подовжити. Сім’я все ще спантеличена цим поясненням.

З літа, коли жінки власне отримали травматичний досвід, Хуана та її дочки намагаються отримати компенсації від Thai Airways. Але авіакомпанія запропонувала відшкодувати їм лише різницю між тарифами на бізнес- та економ-клас.

Вона звернулася до Flight Center — туристичного агента, з яким бронювала рейси. Там сказали, що забезпечать повне повернення коштів, але сім’ї доводиться чекати на це більше шести місяців.

Мартін Олсен, виконавчий директор компанії Destination Beauty, Destination Beauty, яка спеціалізується на відправці клієнтів у Таїланд для схуднення та пластичної хірургії, сказав, що «дуже засмучений і здивований» тим, як авіакомпанія вирішує ситуацію.

Він збентежений діями співробітників Thai Airways, оскільки «багато людей, що страждають ожирінням, бронюють місця у бізнес-класі, оскільки вони не можуть комфортно розміститися в економ-класі».

Речник Управління цивільної авіації заявив, що рішення щодо подібних ситуацій кожна авіакомпанія ухвалює на свій розсуд. Він додав, що якщо у пасажирів є побоювання, що вони можуть бути «завеликі для свого місця» більшість авіакомпаній рекомендують придбати друге місце під час бронювання. Але мало хто з авіакомпаній має конкретні рекомендації, коли йдеться саме про визначення цього «завеликі».