Meta закриває програму швидкого та доступного інтернету для країн, що розвиваються. Вона діяла упродовж 6 років

Компанія Meta закриває програму Express Wi—Fi, яка пропрацювала упродовж шести років. Ціллю програми було забезпечити швидким та доступним інтернетом країни, що розвиваються.

Про це йдеться на сайті компанії.

Meta в межах програми Express Wi-Fi співпрацювала у понад 30 країнах, зокрема в Індії, Південній Африці із місцевими провайдерами, операторами мобільного зв'язку. Програму запустили у 2016 році після закриття схожої ініціативи Free Basics.

Місцеві ритейлери продавали точки доступу. А вартість інтернету в межах програми становила 15 центів за 100 Мб або 5 доларів за 20 Гб.

Крім того, Meta разом із низкою компаній модернізувала наявні мережі та створювали нові для того, щоби покрити інтернетом віддалені регіони.

Meta (тоді ще компанія називалась Facebook) запустила програму доступного інтернету, бо хотіла розширити аудиторію Facebook. Пріоритетним напрямком для розширення були країни, що розвиваються. У компанії вирішили, що спершу вони нададуть людям доступний інтернет, а потім ті стануть активними користувачами соцмережі, писало TechCrunch.

А нещодавно видання The Wall Street Journal писало, що збої в інтернет-сервісах Meta призводили до незапланованих витрат грошей користувачів у таких країнах, як Пакистан.

Над чим зараз працюють у Meta?

У жовтні компанія Facebook змінила назву на Meta, щоб показати свій фокус створенні метавсесвіту. На думку компанії, це може стати наступником мобільного інтернету.

Метавсесвіт — це онлайн-світ, де за допомогою засобів доповненої та віртуальної реальності люди між собою взаємодіятимуть на відстані з ефектом максимальної присутності.

«У майбутньому ми не будемо просто зідзвонюватися — ваша голограма, приміром, зможе сісти на мій диван, або ж я як голограма сяду на ваш. І буде таке враження, наче ми в одному місці — хоча ми й будемо в різних штатах чи на відстані сотень, тисяч миль», — розповів Цукерберг.

Соцмережа в останні роки активно вкладається в технології доповненої та віртуальної реальності. У 2019 році вона придбала розробника VR-окулярів Oculus за два мільярди доларів. У вересні того ж року Facebook оголосила про наміри створити нову платформу Horizon — це віртуальний світ, де можна стати 3D-аватаром.

Авторка: Юлія Костюкова