На британський телеканал поскаржилися через «дипфейк» Єлизавети ІІ. Регулятор вважає, що це не є образою королеви

Телеканал Channel 4 на Різдво 25 грудня показав у своєму етері альтернативне привітання Єлизавети ІІ з Різдвом, використавши її «дипфейк». На канал поскаржилися 354 рази через нібито образу гідності монарха.
Про це повідомляє BBC.
В альтернативному привітанні «Єлизавета ІІ» жартувала про королівську родину й прем’єр-міністра, а також танцювала на столі. Саме це й викликало невдоволення кількасот британців, які направили свої скарги до британського регулятора Ofcom.
Регулятор розглянув скарги й виснував, що підстав для проведення перевірки телеканалу немає.
«На наш погляд, Channel 4 чітко вказав, що відео було навмисне зредаговане, і таким чином телеканал порушив проблему суспільної довіри до того, що ми бачимо онлайн», — так своє рішення пояснив Oxfam.
Сам телеканал раніше пояснював, що «дипфейк» Єлизавети ІІ є формою сатири, а трансляція «привітання» була організована таким чином, щоб у її несправжності не міг засумніватися ніхто. Channel 4 також пізніше виклав окремий ролик про те, як створювався «дипфейк».
Відео з «альтернативним привітанням» британської королеви після трансляції стало однією з широко обговорюваних тем онлайн, зазначає BBC. На YouTube його переглянули майже два мільйони людей.
А що таке «дипфейк»?
«Дипфейк» (англійською «deepfake») — це технологія редагування відео шляхом накладання обличчя однієї людини на обличчя іншої. Як наслідок, з кінцевого відео здається, що там — зовсім не та людина, що була знята.
Технологія виникла в межах розвитку нейромереж і штучного інтелекту. А втім, із часом вона перекочувала в розважальний сегмент інтернету. Користувачі почали створювати «дипфейки» відомих людей, приписуючи їм слова, які ті не говорили.
Наразі якість «дипфейків» порівняно невисока, і їх легко розпізнати. А втім, є побоювання, що «дипфейки» у майбутньому можуть стати потужним засобом дезінформації. Крім того, технологія доволі стрімко розвивається, і її вже починають брати на озброєння великі компанії.
Так, Disney у середині 2020 року оголосив про плани використовувати «дипфейки» для зйомок кіно й редагування зображень.
- Поділитися: