Netflix виріже із «Гри в кальмара» сцени з реальним номером телефону. Його власниці надзвонюють сотні разів на день

Кадр із серіалу «Гра в кальмара»
Кадр із серіалу «Гра в кальмара»Netflix

Стримінговий сервіс Netflix заявив, що прибере із серіалу «Гра в кальмара» всі сцени з реальними телефонними номерами. Сталося це після того, як у корейських ЗМІ набула розголосу історія про жінку, якій тисячі разів на день телефонували та писали глядачі серіалу.

Про це повідомляє CNN.

Видання поспілкувалося із жінкою, яка стверджує, що 16 років володіє «засвіченим» у серіалі Netflix номером телефону (раніше деякі корейські ЗМІ писали, що це чоловік). Вона каже, що після виходу «Гри в кальмара» їй постійно пишуть і телефонують незнайомці.

Жінка володіє кондитерською крамничкою і каже, що через постійні дзвінки не може зосередитися. Їй навіть довелося почати пити ліки через постійний стрес, щоб заспокоїти нерви. Відмовитися від номеру вона не може, бо на ньому зав’язаний бізнес.

«Мені телефонували колишні клієнти й скаржилися, що не можуть мені додзвонитися. Був дзвінок, мене спитали про товар, але коли я назвала ціну, мені сказали, що це жарт, і кинули слухавку. Я вже не розрізняю, де мені телефонують з роботи, а де — пранки», — нарікає жінка.

Вона зв’язалася з представниками Netflix. Ті начебто вибачилися і навіть запропонували мільйон південнокорейських вон (840 доларів) компенсації, щоб вона придбала новий телефон. Але жінка каже, що цих коштів недостатньо — та й у щирості вибачень сервісу вона сумнівається.

Представник Netflix у коментарі CNN підтвердив, що видалить сцени з реальним телефонним номером, але коментувати інформацію про можливу компенсацію відмовився.

Кадр із серіалу «Гра в кальмара»Netflix

«Гра в кальмара» — серіал південнокорейського режисера Хвана Дон Хьока, який вийшов на Netflix 17 вересня. За сюжетом понад чотири сотні людей, які опинилися в халепі, отримують запрошення на Гру з дитячими конкурсами. Програш у кожному з них дорівнює смерті, зате переможець отримує приблизно 40 мільйонів доларів.

Серіал став одним із найпопулярніших за історію Netflix, передусім у Південній Кореї. Це перша стрічка з цієї країни, яка отримала такий розголос на стримінговому сервісі.