Pandora разом з ЮНІСЕФ випустила нову прикрасу до Міжнародного жіночого дня
Для підтримки неповнолітніх дівчат та молодих жінок компанія Pandora разом з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) до Міжнародного жіночого дня запустила благодійну ініціативу Charms for Change («Чари для змін»).
Як йдеться на офіційному сайті компанії, у світі кожна шоста дівчина у віці від 10 до 19 років не вчиться в школі, через що не може здійснити свої мрії та розкрити потенціал. Аби це виправити, Pandora вирішила запустити благодійну кампанію: розробити нову прикрасу, а гроші з її продажу скеровувати на фінансування навчання для дівчат, які потребують допомоги.
Так, Pandora випустила срібний браслет We Can Do Anything, який прикрашений блакитними штучними кристалами та кубічним цирконієм. Також на ньому вигравіювані фрази We Can Do Anything («Ми можемо зробити що завгодно») і The Power Is In Me («Сила в мені»).
Зазначається, що протягом трирічної співпраці Pandora і ЮНІСЕФ планують розширювати права і можливості жінок у всьому світі, покращувати рівень освіти та обізнаність у гендерній рівності.
- Поділитися: