Після «чорної п'ятниці» Папа Римський назвав споживацтво «вірусом»
Після «чорної п'ятниці» Папа Римський Франциск закликав людей протистояти надмірному споживацтву напередодні Різдва, назвавши це «вірусом, який атакує віру й ображає нужденних».
Як повідомляє Reuters, про це він сказав під час проповіді 30 листопада.
«Коли ви живете заради речей, їх ніколи не вистачає, жадібність зростає, а інші люди стають перешкодами у перегонах», — сказав Папа Римський.
Він додав, що у багатьох місцях світу наразі «споживацтво є панівним».
Папа Римський зазначив, що «споживацтво — це вірус, який роз'їдає віру», оскільки він змушує людей забути «брата, який стукає у ваші двері».
Франциск виступив із цією заявою у проміжку між двома найбільшими днями покупок у році в багатьох країнах: «чорною п'ятницею» і «кіберпонеділком».
Цього року онлайн-продажі в США досягли 7,4 мільярда доларів у «чорну п'ятницю», що майже на 20% більше, ніж в минулому році.
Нагадаємо, противники «чорної п'ятниці» у Франції 29 листопада 2019-го блокували роботу Amazon. Вони вважають, що через великі знижки люди в цей день купують надмірну кількість речей, що впливатиме на зміни клімату.
«Кіберпонеділок» (англ. Cyber Monday) — понеділок, що настає після «чорної п'ятниці», яка дає старт сезону розпродажів у Сполучених Штатах, між Днем подяки й Різдвом.
Якщо «чорна п'ятниця»асоціюється з традиційним піком продажів у роздрібній торгівлі у звичайних магазинах, то «кіберпонеділок» позначає напружений день в Інтернет-сегменті роздрібної торгівлі, в онлайн магазинах, які пропонують товари за зниженими цінами.
Передбачається, що понеділок — це день, коли більшість службовців США повертаються до роботи, що надає їм достатньо часу робити покупки в мережі зі своїх службових комп'ютерів.
- Поділитися: